nowe produkty/usługi wydarzenia internet kultura/sztuka/rozrywka media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Radio 357 Przedpremierowo z „Muzyką ciszy” w Open.fm i WP Pilot

W niedzielę 1 listopada w Radiu 357 Przedpremierowo ruszy audycja, na którą każdego roku czekają słuchacze. „Muzyka ciszy” Marka Niedźwieckiego to zestaw utworów przygotowanych na ważne dni i wyjątkowe okazje. Emisja rozpocznie się o godzinie 19:00 w Open.fm i WP Pilot.

Start Radia 357 zaplanowano na grudzień, stacja znajdzie się w bezpłatnej ofercie Open.fm i WP Pilot. Do tego czasu kolejne audycje z przygotowywanej ramówki będą udostępniane przedpremierowo. Tym razem Marek Niedźwiecki przygotował nowy zestaw utworów na czas zadumy i refleksji, które pozwolą się wyciszyć i zwolnić na moment 1 listopada. Każdy utwór to inna historia, ale zestawione razem tworzą niezwykłą opowieść. „Muzyka ciszy” to wspaniałe brzmienia, wyjątkowe głosy i wielkie emocje.

Specjalnie dla Słuchaczy Radia 357 przygotowałem porcję muzyki na ten wyjątkowy czas, bo wiem, że pamiętają Państwo nasze listopadowe spotkania. Chciałbym, aby ta audycja przyniosła nam wszystkim trochę zadumy i spokoju. Już w niedzielę najpiękniejsze utwory w historii muzyki, klasyka rocka, ale też kilka nowości, m.in. pożegnalna muzyka Fisha i grupy Perfect – mówi Marek Niedźwiecki.

Radio 357 Przedpremierowo rozpocznie nadawanie muzyki od północy 1 listopada. Audycja Marka Niedźwieckiego rozpocznie się o 19:00 i potrwa dwie godziny. Jej powtórkę zaplanowano na poniedziałek, 2 listopada o godzinie 11:00. Łącznie Radio 357 Przedpremierowo będzie nadawać przez 48 godzin.

Radio 357 tworzą byli dziennikarze Programu III Polskiego Radia. Środki na jego stworzenie zbierają w serwisie Patronite. Inicjatywę wspiera obecnie prawie 12 tysięcy patronów. Twórcy chcą, by Radio 357 było pierwszą społecznościową stacją bez reklam, która z czasem rozpocznie nadawanie w paśmie FM.

W zespole stacji znaleźli się m.in. Marek Niedźwiecki, Marcin Łukawski, Tomek Michniewicz, Piotr Stelmach, Katarzyna Borowiecka, Piotr Kaczkowski, Ola Budka, Michał Olszański, Agnieszka Obszańska, Paweł Sołtys, Ernest Zozuń, Marcin Cichoński, Marek Brzeziński, Katarzyna Kłosińska, Tomasz Rożek.

Open FM to najpopularniejsze polskie radio internetowe, z którego każdego miesiąca korzysta ponad 2 mln realnych użytkowników. Do dyspozycji słuchaczy jest ponad 160 zróżnicowanych stacji muzycznych, które podzielone są na kategorie tematyczne. Usługa dostępna jest pod adresem www.open.fm, w formie aplikacji desktopowej oraz przez aplikację mobilną na platformy Android i iOS. WP Pilot jest jedną z najpopularniejszych w Polsce platform do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online. W aplikacji WP Pilot znajduje się ponad 90 kanałów telewizyjnych i radiowych.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, we wrześniu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 20,8 mln Polaków.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, we wrześniu 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 20,8 mln Polaków.