nowe produkty/usługi internet kultura/sztuka/rozrywka

Polsat oraz TV4 dołączają do oferty PLAY NOW i PLAY NOW TV

05.10.2020 | Play

Play rozszerza pakiet Podstawowy PLAY NOW i PLAY NOW TV o kolejne kanały. Od teraz, wszyscy użytkownicy telewizji Play mają dostęp do dwóch nowych kanałów – Polsat i TV4.

PLAY NOW TV to połączenie telewizji internetowej i tradycyjnej. Wśród dostępnych w niej kanałów jest ponad 90 propozycji, w których każdy znajdzie odpowiadające swoim zainteresowaniom treści – od najważniejszych programów informacyjnych, po rozrywkę i treści popularnonaukowe zarówno dla młodszych, jak i starszych odbiorców. Dzięki zgodzie udzielonej P4 przez Telewizję Polsat od teraz, do tej oferty dołączają kolejne, kluczowe kanały – Polsat oraz TV4, które wzbogacą pakiet Podstawowy.

Polsat to pierwsza ogólnopolska prywatna stacja telewizyjna. Jej oferta programowa budowana jest głównie w oparciu o własne produkcje oraz bogaty wybór filmów fabularnych, seriali zagranicznych i programów rozrywkowych. Najpopularniejsze pozycje w ofercie to programy od lat cieszące się uznaniem widzów: „Taniec z Gwiazdami”, „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, seriale „Przyjaciółki” czy „Pierwsza Miłość”, a także reality show „Love Island. Wyspa Miłości”.

TV4 zaś oferuje pełen przegląd telewizyjnej rozrywki: przebojowe polskie i zagraniczne seriale, atrakcyjne programy rozrywkowe i popularnonaukowe, bogaty wybór filmów fabularnych, animacji dla dzieci oraz interesujących pozycji dokumentalnych. Stacja może pochwalić się m.in. najchętniej oglądanym programem popularnonaukowym w Polsce – „Galileo” oraz serialami „Sprawiedliwi – Wydział Kryminalny”, czy „Policjantki i Policjanci".

Warto zwrócić uwagę, że dodanie nowych programów nie wpływa na zwiększenie ceny pakietów. Klienci PLAY NOW i PLAY NOW TV mają możliwość korzystania z dwóch dodatkowych kanałów – Polsat oraz TV4 – w dotychczasowej, korzystnej cenie.

Usługa PLAY NOW TV to platforma streamingowa dająca dostęp do wielu kanałów telewizyjnych oraz setek filmów, seriali, programów i bajek na żądanie w dowolnym miejscu i czasie. Dostępna jest na wielu urządzeniach, w tym na dekoderze PLAY NOW TV BOX, urządzeniach mobilnych a także na www.playnow.pl. W skład PLAY NOW TV wchodzą: pakiet Podstawowy oraz SPORT, KIDS, EXTRA, HBO GO, a także NEWS, które można w dowolnej chwili dołączyć do swojego pakietu w atrakcyjnych cenach od 10 zł za miesiąc.

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.