handel towary konsumpcyjne ekonomia/biznes/finanse

Dwa hipermarkety Carrefour w nowym wydaniu

01.10.2020 | Carrefour Polska

W środę 30 września 2020 r. rozpoczął działalność po przeprowadzce długo oczekiwany hipermarket Carrefour w bełchatowskiej Galerii Olimpia. Tego samego dnia otworzył się ponownie hipermarket Carrefour w CH Sarni Stok w Bielsku-Białej. Oba sklepy, w atrakcyjnym formacie, mają jeszcze szerszy i różnorodny asortyment oraz nowoczesny wystrój wnętrz.

Hipermarket Carrefour w Bełchatowie przeniósł się do nowej lokalizacji w Galerii Olimpia. Ten należący do formatu classic hipermarket zyskał dodatkowe 400 mkw. i w sumie dysponuje 3550 mkw. powierzchni sprzedaży.

Bełchatowski hipermarket Carrefour to jeden z najnowocześniejszych tego typu obiektów w mieście. Asortyment sklepu został zreformowany i poszerzony do 19 000 produktów. Duży nacisk położono na zwiększenie wyboru produktów spożywczych, zwłaszcza świeżych, sezonowych i ekologicznych. Zakupy ułatwiają specjalne strefy zakupowe: Strefa Zdrowie, strefa produktów dla wegetarian i wegan, strefa alkoholi z szerokim wyborem wina i alkoholi mocnych, Świat Zwierząt, Kuchnie świata, żywność dla niemowląt i małych dzieci, w tym ekologiczna. Sklep da zatrudnienie 60 mieszkańcom Bełchatowa i okolic.

Z kolei hipermarket Carrefour w Bielsku-Białej to placówka związana od lat z Centrum Handlowym Sarni Stok i ciesząca się wielką popularnością wśród lokalnych klientów. Liczący 2500 mkw powierzchni hipermarket Carrefour jest głównym najemcą tego obiektu.

Bielszczanie i mieszkańcy okolic cenią Carrefour w Sarnim Stoku za jego szeroką ofertę, zwłaszcza produktów świeżych, regionalnych i ekologicznych, a także za lokalizację, która sprawia, że mogą zrobić kompleksowe zakupy szybko i w komfortowych warunkach. Po ponownym otwarciu hipermarketu w jego asortymencie znajduje się 19 000 produktów, w tym ponad 2700 produktów marki własnej Carrefour

Odpowiadając na potrzeby rynku i ciągle udoskonalając swoją ofertę, ten hipermarket zyskał nowy standard wnętrza dostoswany nawet dla najbardziej wymagających klientów. Powierzchnia sklepu została przeorganizowana Dzięki temu, aranżacja hipermarketu jest bardziej nowoczesna, kompaktowa i jeszcze lepiej przystosowana do oczekiwań klientów. Oferta została powiększona o atrakcyjne produkty, m.in. świeże i BIO, sezonowe, specjalną ofertę alkoholi, w tym selekcję whisky, wina dla konesera oraz strefę win vege i bez siarczanów.

Oba hipermarkety stawiają na wygodę klienta i jego bezpieczeństwo. Można skorzystać z jednej kolejki lub kas samoobsługowych, a także dokonać płatności za pośrednictwem aplikacji mobilnej Scan & Go. W ramach strategii omnikanałowości, Carrefour daje możliwość zamówienia zakupów w domu on-line, a następnie ich odbiór w sklepie. Jeśli oferta produktów on-line jest za mała, klient może zamówić je w sklepie internetowym lub stacjonarnym i odebrać przy następnych zakupach w sklepie. Dodatkowo, Carrefour przygotował dla klientów obu hipermarketów specjalną akcję promocyjną ZYSKUJ NA OKRAGŁO - ponad 400 produktów codziennie w niskich cenach.

Ale nie tylko oferta jest ważnym aspektem dla Carrefour. Sieć przywiązuje bardzo wielką wagę do bezpieczeństwa i higieny. Niezależnie od tego, że na dużych powierzchniach sklepowych łatwiej jest utrzymać dystans, sieć stosuje się do zaleceń sanitarnych, zapewnia kurtyny bezpieczeństwa na działach świeżych oraz regularnie dezynfekuje wózki i kosze.

W ramach strategii Transformacji Żywieniowej, oferta obu hipermarketów stawia na świeżą, zdrową żywność, w tym wiele nowości marki własnej Carrefour oraz szeroki asortyment świeżych wędlin, serów i mięsa. Szczególne miejsce zajmuje Strefa Zdrowie, w której znalazło się ponad 3000 zdrowych, w tym ekologicznych produktów dużej konsumpcji, takich jak nabiał, chemia ekologiczna, kosmetyki naturalne, mrożonki BIO i vege, ekologiczne produkty dla niemowląt i małych dzieci marki Carrefour Baby BIO oraz ekologiczna karma dla zwierząt Pet Food BIO.

W ofercie znalazły się także wyroby z Wędzarni Carrefour oraz świeże pieczywo wypiekane co 30 minut na miejscu. Ofertę uzupełniają artykuły regionalne i lokalne oraz produkty pod marką „Jakość z Natury Carrefour”, wytwarzane z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa i kontrolowane „od pola do talerza”. Na hali zakupowej dostępna jest również strefa napojów z obniżoną zawartością cukru, sport food - oferta produktów spożywczych dla osób uprawiających sport, selekcja alkoholi oraz wina w mini pojemnościach, strefa 0% (wino i piwo bez alkoholu), grill i zawsze ciepłe kurczaki, możliwość zmielenia mięsa na miejscu i przygotowanie kotletów na życzenie, strefa Kuchnie Świata z szeroką ofertą produktów azjatyckich, kosmetyki naturalne oraz specjalna strefa zabawek.

Oba hipermarkety, zarówno w Galerii Olimpia w Bełchatowie, jak i w CH Sarni Stok w Bielsku-Białej, są czynne w godzinach 8:00-22:00 od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.