nowe produkty/usługi handel internet towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Carrefour rozszerza click&collect o zakupy spożywcze

28.08.2020 | Carrefour Polska

Carrefour rozwija sprzedaż online wdrażając kolejne metody odbioru zamówień ze swojego sklepu internetowego carrefour.pl. Sieć rozszerzyła system click&collect o zakupy spożywcze, które zamówić można już nie tylko z dostawą do domu, ale również z odbiorem osobistym we wszystkich ponad 200 hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce.

Obok dostawy do domu czy wysyłki kurierskiej artykułów, które nie wymagają chłodzenia, klienci Carrefour mogą teraz osobiście odebrać zamówione przez Internet zakupy spożywcze we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w całej Polsce. Zakupy skompletuje pracownik wybranego sklepu, za co klient nie poniesie dodatkowych opłat.

- Rozwój systemu click&collect dla zakupów spożywczych to wynik konsekwentnie realizowanej strategii omnikanałowości.  Obserwujemy i dostosowujemy się do potrzeb naszych klientów, dla których ważna jest oszczędność czasu, bezpieczeństwo zakupów oraz ich komfort, co zapewniamy poprzez oferowanie wielu sposobów przejścia przez proces zakupowy w Carrefour – mówi Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska.  Stawiając potrzeby klienta na pierwszym miejscu umożliwiliśmy zamówienie zakupów w naszym sklepie internetowym nie tylko z dostawą do domu, ale również z odbiorem w ponad 200 sklepach Carrefour w całej Polsce – dodaje M. Sacha.

Zamówienie zakupów z odbiorem w sklepie jest intuicyjne i szybkie. Po zalogowaniu się na stronę e-sklepu spożywczego Carrefour.pl, klient wybiera sposób dostawy „Odbiór w punkcie Carrefour”, a następnie konkretny sklep i datę odbioru zakupów. Koszyk kompletuje się na stronie internetowej, po czym składa się zamówienie i dokonuje płatności online. Usługa odbioru zakupów w sklepie dostępna jest we wszystkich hiper- i supermarketach sieci, tj. w ponad 200 placówkach Carrefour w całej Polsce.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                   

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: www.serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour                   

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej: www.serwiskorporacyjny.carrefour.pl

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.