handel towary konsumpcyjne media/marketing/reklama nauka/edukacja/szkolenia

Powrót do szkoły z gwarancją najniższej ceny w Carrefour

17.08.2020 | Carrefour Polska

Z myślą o zbliżającym się nowym roku szkolnym Carrefour przygotował dla swoich klientów rozbudowaną ofertę produktów szkolnych i biurowych, jak również tekstyliów oraz artykułów wyposażenia pokoju lub kącika dla ucznia. W ramach akcji „Z Carrefour szkoła ogarnięta i wesoła” sieć oferuje około 10 tysięcy produktów, z czego ponad 2 tysiące artykułów objętych jest gwarancją najniższej ceny. Na klientów czekają też dodatkowo atrakcyjne promocje, np. w postaci e-bonów.

W sklepach Carrefour dostępna jest już bogata oferta artykułów niezbędnych na czas powrotu do szkoły. Szeroki wybór plecaków, tornistrów, piórników, zeszytów, akcesoriów na zajęcia plastyczne i sportowe pozwala na sprostanie wymaganiom każdego ucznia. Wśród rozbudowanej oferty produktów szkolnych i biurowych znajdują się również artykuły ekologiczne, jak zeszyty, notesy, podkładki wyprodukowane z papieru pochodzącego z recyklingu. Na uwagę zasługuje również np. zestaw artystyczny składający się ze 168 elementów. Nie brakuje produktów znanych marek, jak np. plecaków Vans, a także tegorocznego hitu – plecaka z wymiennymi nakładkami, które pozwalają na całkowitą zmianę jego wyglądu bez konieczności nabywania nowego modelu. Do plecaka dokupić można również stelaż i samemu decydować, czy i kiedy wyposażony będzie on w wygodne kółka.

Oprócz artykułów typowo szkolnych - piśmienniczych i papierniczych -  w ofercie znajdują się również produkty niezbędne do przygotowania stanowiska pracy dla ucznia – fotele, biurka, szuflady, przyborniki, pojemniki do przechowywania etc. Na uwagę zasługuje bogata oferta tekstyliów dla dzieci i młodzieży w kilku odsłonach m.in.: Szkoła dobrego stylu, Z klasą w szkole, Sportowy luz, czy Szkolny look na co dzień. Nie zabrakło również produktów dla najmłodszych, którzy we wrześniu wrócą do przedszkola – prześcieradeł,  pościeli dziecięcej etc.

Szerokiej ofercie towarzyszą promocje i atrakcyjne warunki zakupu. Ponad 2 tysiące produktów szkolnych objęte zostało gwarancją najniższej ceny, co oznacza, że jeśli klient znajdzie je w innym sklepie w niższej cenie, to Carrefour zwróci podwójną różnicę w cenie. Ponadto,  klienci dokonujący zakupu wybranych produktów szkolnych za minimum 300 zł otrzymają e-bon o wartości 30 zł, który zrealizować będzie można w pierwszej połowie września.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Wiecej na: www.serwiskorporacyjny.carrefour.pl/

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Wiecej na: www.serwiskorporacyjny.carrefour.pl/

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.