nowe produkty/usługi handel sprawy społeczne media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Nie tylko bilety do kina i zniżki w sklepach. Punkty z programu lojalnościowego Banku BNP Paribas można przeznaczyć na wsparcie potrzebujących

10.08.2020 | Bank BNP Paribas

W programie lojalnościowym mamBONUS, klienci Banku BNP Paribas otrzymali możliwość wymiany zebranych punktów na vouchery wspierające Szlachetną Paczkę. Wystarczy kilka kliknięć, by przekazać pomoc materialną szczególnie potrzebującym rodzinom z całej Polski. Przystąpienie do programu jest proste, jedyny wymóg to posiadanie karty kredytowej wydanej przez Bank BNP Paribas.

- Dla bardzo wielu naszych klientów ważne jest zaangażowanie społeczne – doceniają odpowiedzialne podejście do prowadzenia biznesu i sami chętnie poświęcają czas i pieniądze, by pomagać innym. Bank BNP Paribas od dawna angażuje się w wiele inicjatyw, które uznajemy za ważne i wspierające wyrównywanie szans i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu. W mamBONUS, także pomagamy pomagać. Wychodzimy naprzeciw potrzebom tych klientów, którzy nie zawsze mają czas lub pomysł na działania społeczne. Z wykorzystaniem naszego programu lojalnościowego, staje się to banalnie proste – tłumaczy Maria Krawczyńska, Dyrektor Biura Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w Banku BNP Paribas i Członek Zarządu Fundacji BNP Paribas.

mamBONUS to pakiet benefitów przygotowanych dla klientów Banku BNP Paribas. Po zarejestrowaniu się na stronie mambonus.pl, wystarczy dokonywać płatności kartą kredytową, by zbierać punkty, które następnie można wymieniać na bilety lotnicze, wynajem auta czy pokoju w hotelu, nagrody rzeczowe, wsparcie stypendystów programu stypendialnego Klasa, prowadzonego już od 18 lat przez Fundację BNP Paribas, a od teraz także na vouchery wspierające Szlachetną Paczkę. Punkty naliczają się automatycznie, przy płatności w sklepie stacjonarnym lub w Internecie.

Dodatkowo, dzięki współpracy Banku z ponad 40 partnerami, uczestnicy programu mogą liczyć na zniżki i rabaty obowiązujące w ponad 2500 sklepach.

Szlachetna Paczka to jeden z najbardziej rozpoznawalnych programów społecznych w Polsce. Organizatorzy akcji postawili sobie za cel pomagać mądrze, czyli w taki sposób, by dać nadzieję, siłę oraz impuls do zmiany. Pomoc materialna od darczyńców trafia do ubogich rodzin, dzieci, seniorów i chorych, odpowiadając na ich realne i zweryfikowane potrzeby.

 

kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

Sławomir Czajkowski
Kierownik Zespołu ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Sławomir Czajkowski

slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl

Michalina Słupska-Benesz
Ekspertka ds. Relacji z Mediami, BNP Paribas Bank Polska
Michalina Słupska-Benesz

michalina.slupska@bnpparibas.pl

Paweł Sokół
Specjalista ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Paweł Sokół

pawel.sokol@bnpparibas.pl

Biuro Prasowe
BNP Paribas Bank Polska
Biuro Prasowe

rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

Sławomir Czajkowski
Kierownik Zespołu ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Sławomir Czajkowski

slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl

Michalina Słupska-Benesz
Ekspertka ds. Relacji z Mediami, BNP Paribas Bank Polska
Michalina Słupska-Benesz

michalina.slupska@bnpparibas.pl

Paweł Sokół
Specjalista ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Paweł Sokół

pawel.sokol@bnpparibas.pl

Biuro Prasowe
BNP Paribas Bank Polska
Biuro Prasowe

rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl

informacje o firmie