wydarzenia styl życia internet kultura/sztuka/rozrywka media/marketing/reklama

Play zaprasza na Najpiękniejszą Domówkę Świata

29.07.2020 | Play

Tegoroczna 26. edycja festiwalu Pol’and’Rock zamienia się w Najpiękniejszą Domówkę Świata Online. Od 30 lipca do 1 sierpnia, nieprzerwanie przez 65 godzin, trwać będzie wielkie święto muzyki, przyjaźni i świetnej zabawy. Tak jak w ubiegłych latach, atrakcje dla uczestników przygotowała sieć Play, która jest związana z festiwalem od 9 lat.

Najpiękniejsza Domówka Świata to festiwal, który odbędzie się w tysiącach miejsc – mieszkaniach, domach, ogródkach, parkach czy na plażach – wszędzie tam, gdzie publiczność będzie chciała oglądać transmisję z trzech dni wypełnionych muzyką i ciekawymi spotkaniami. Na stronie festiwalu można zgłosić lokalizację własnej domówki i powiększyć grono festiwalowiczów.

Na Najpiękniejszej Domówce Świata nie zabraknie twórców z #teamplay. Maciek Dąbrowski, Red Lipstick Monster, Karol Paciorek, Szparagi, Martin Stankiewicz, Zofia Zborowska, Lisie Piekło, Wujaszek Liestyle, Kasia Gandor, Piotr Skowyrski i Paulina Mikuła (Mówiąc Inaczej) będą bawić się razem w myśl idei #PlayTogether w studiu festiwalowym i relacjonować wydarzenie na swoich kanałach i na Instagramie Play. Już teraz przedsmak tej zabawy można poczuć oglądając festiwalową reklamę Play przygotowaną z Graffiti Films oraz agencją Plej z udziałem influencerów współpracujących z Play.

Klienci Play, dzięki nowej promocji mogą obejrzeć całą transmisję z Festiwalu Pol’and’Rock Online bez dodatkowych kosztów. Wszyscy, którzy włączą promocyjny „Pakiet na lato” w Play na Kartę otrzymają dodatkowe 100 GB na korzystanie z serwisów YouTube, Instagram, Facebook, Messenger oraz TikTok. Pakiet można wygodnie uruchomić w aplikacji Play24.

O promocji oraz festiwalu Play będzie informował na wiele sposobów – w tym na stronie promocji, w aplikacji Play24 czy kanałach social media. Chętni mogą także ustawić specjalną nakładkę na swoje zdjęcie profilowe na Facebooku wybierając grafikę Play Together – Pol’and’Rock 2020. Na Instagramie dostępna będzie także opcja wykorzystania do własnych relacji festiwalowych GIFów, które można znaleźć pod #playtogether lub #polandrock.

Dla wszystkich, którzy chcą pokazać jak bawią się na swoich domówkach, Play przygotował konkurs, w którym do wygarnia są gadżety festiwalowe. Aby wziąć udział trzeba pokazać swoją zabawę podczas domówki Pol’and’Rock na Instagramie. Wystarczy nagrać film z własnej domówki i umieścić go na Instagramie z oznaczeniem profilu @play_polska oraz hashtagiem #playtogether. Wybrane filmiki zostaną wyemitowane w festiwalowym studio. Więcej szczegółów w oficjalnych kanałach społecznościowych operatora.

Więcej informacji o promocji można znaleźć na dedykowanej stronie.

Oglądaj z nami Najpiękniejszą Domówkę Świata!

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.