handel polityka sprawy społeczne towary konsumpcyjne media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse nauka/edukacja/szkolenia rolnictwo

Poczta Polska: łączy nas PRODUKT POLSKI

17.07.2020 | Poczta Polska

Przedstawiciele kierownictwa Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa oraz spółek nadzorowanych przez Ministerstwo Aktywów Państwowych 17 lipca br. podpisali  list intencyjny dotyczący wspólnych działań, mających na celu zwiększanie świadomości społeczeństwa w zakresie wyszukiwania i wyboru produktów spożywczych wytworzonych w Polsce z użyciem polskich surowców i oznaczonych znakiem towarowym PRODUKT POLSKI.

List intencyjny, w obecności Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi Jana Krzysztofa Ardanowskiego oraz Sekretarza Stanu w Ministerstwie Aktywów Państwowych Janusza Kowalskiego, podpisali przedstawiciele zarządów Poczty Polskiej, Polskich Kolei Państwowych, PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., PKP Intercity, Wars S.A., PKS Polonus Warszawa oraz KOWR.

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wspólnie z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa prowadzi akcję #KupujŚwiadomie #Produktpolski promującą patriotyzm konsumencki, w trakcie której szczególny nacisk jest położony na zwiększenie rozpoznawalności znaku PRODUKT POLSKI. Zamieszczenie tego oznaczenia na produktach jest czytelnym przekazem dla konsumentów i potwierdzeniem, że produkty te zostały wyprodukowane z surowców wytworzonych w 100% na terenie Polski (w przypadku produktów nieprzetworzonych). Natomiast produkty przetworzone muszą w swoim składzie zawierać min. 75% surowców pochodzących z Polski, a maks. 25% mogą stanowić składniki importowane. Prowadzona w mediach kampania informacyjna #KupujŚwiadomie #Produktpolski, dzięki współpracy ze spółkami będącymi w zasobach Ministerstwa Aktywów Państwowych, obejmie swoim zasięgiem w szczególności podróżnych i osoby odwiedzające placówki pocztowe.

Poczta Polska w swej ponad czterysta sześćdziesięcioletniej historii niejednokrotnie dawała wyraz swemu patriotycznemu duchowi, odgrywając niebagatelną rolę podczas wojen i innych dziejowych burz. Dziś, w dobie pokoju, jako Narodowy Operator Pocztowy, za kwestię fundamentalną dla umocnienia filarów państwa przyjmujemy patriotyzm gospodarczy. Przykładem tej postawy jest chociażby podjęta współpraca z licznymi rodzimymi przedsiębiorstwami. Od 2016 roku prowadzimy politykę sprzedażową, w której silny akcent kładziony jest na dostępność w sieci ponad 4600 własnych placówek Poczty Polskiej coraz bogatszej oferty towarów handlowych dostarczanych przez polskich producentów. Przykładem niech będzie współpraca z polską fabryką cukierków Pszczółka, której produkty są jednymi z najlepiej sprzedających się spośród wszystkich towarów dostępnych w naszych placówkach. Bogaty asortyment książek, adresowanych zarówno do młodych jak i starszych, jest dostępny dzięki współpracy właśnie z polskimi wydawnictwami. W wielu miastach Poczta Polska to jedyne miejsce, gdzie jeszcze można kupić książki. Szczególnie dbamy o obecność krajowych artykułów handlowych w każdej grupie asortymentowej. Dokładamy też starań o nawiązanie współpracy z kolejnymi podmiotami polskimi, działającymi na naszym rynku. #KupujŚwiadomie #Produktpolski to akcja, która wpisuje się w profil naszej działalności – podkreślił Grzegorz Kurdziel, wiceprezes Poczty Polskiej ds. sprzedaży.

kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Daniel Witowski
rzecznik prasowy, Poczta Polska S.A.
Daniel Witowski

rzecznik@poczta-polska.pl

tel: 22 656 54 28

informacje o firmie