media/marketing/reklama

Trzecia edycja Jedziemy WPolskę

Wirtualna Polska obchodzi w tym roku swoje 25-lecie. Z tej okazji reporterzy chcą pokazać różnorodność naszego kraju oraz poruszyć tematy interesujące mieszkańców. Poprzednie edycje skupiały się na materiałach z Polski zachodniej i centralnej. Tym razem dziennikarze przybliżą piękno wschodnich regionów.

Podróż w trzeciej edycji odbywać będzie się turystycznym kamperem, który na potrzeby akcji zamieni się w mobilny newsroom. Dziennikarze zaprezentują swoją pracę od kuchni i pokażą proces powstawania materiałów w trasie. Poza dziesięcioma reportażami z wybranych miejsc, powstanie również materiał z wyjazdu. Kamper właśnie wyruszył w trasę i odwiedził Biebrzański oraz Białowieski Park Narodowy. W pierwszym tekście reporterzy pokażą wielokulturowość i lokalny koloryt Hajnówki. Materiał ukaże się w sobotę, 11 lipca w serwisie WP Wiadomości.

Podlasie to fantastyczny region, niezwykle ciekawy i różnorodny, a zdecydowanie mniej popularny niż miejscowości górskie czy nadmorskie. Dlatego zdecydowaliśmy się wyruszyć właśnie tam. Jednak jak zawsze jesteśmy otwarci na zgłoszenia naszych czytelników – mówi Joanna Kocik, wydawczyni strony głównej WP i koordynatorka akcji.

W ramach akcji autorskie materiały przygotują m.in. Piotr Barejka (WP Wiadomości), Witold Ziomek (money.pl), Monika Sikorska (WP Turystyka), Dominika Czerniszewska (Obszar Lifestyle), Mateusz Żuchowski (Obszar Moto), Sebastian Łupak (Obszar Kultura) oraz fotografowie i operatorzy. W proces przygotowania materiałów zaangażowanych będzie kilkanaście osób. Reportaże będą ukazywały się raz w tygodniu przez całe lato.

Reporterzy odwiedzą takie miejsca jak: Sokołów Podlaski, Góra Grabarka, Kruszyniany, Terespol, Janów Podlaski, Radzyń Podlaski i Gredele. W każdym z nich porozmawiają z mieszkańcami, aktywistami, lokalnymi dziennikarzami i władzami.

W materiałach najważniejsze będą kwestie społeczne. Dziennikarze będą szukać inspirujących historii, które zaprezentują pozytywny obraz Polski. Opowiedzą o przemianach, jakie dokonały lub dokonują się w Polsce wschodniej i zachęcą do podróżowania w ciekawe, lecz mniej znane turystycznie miejsca. Przedstawią m.in. jak radzą sobie mieszkańcy i przyroda nad Biebrzą, jak wygląda „brama do Europy”, odwiedzą polskich Tatarów i farmę słoneczną pod Jedwabnem oraz przybliżą wieś, w której internet nie istnieje.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w maju 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,2 mln Polaków.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w maju 2020 roku z produktów internetowych WP korzystało 21,2 mln Polaków.