handel

Nowe otwarcia sklepów franczyzowych Carrefour

09.06.2020 | Carrefour Polska

Carrefour Polska kontynuuje ekspansję i otwiera nowe sklepy franczyzowe. Od początku roku sieć uruchomiła 27 sklepów w formacie convenience, z czego 7 zostało otwartych w maju. Ekspansja jest zgodna z założeniami strategii rozwoju Carrefour, która zakłada otwarcie 100 sklepów do końca 2020 r. w różnych lokalizacjach.

Sklepy franczyzowe Carrefour Polska to rozpoznawalna marka oraz formaty dopasowane do lokalizacji i potrzeb konsumentów. W związku z niesłabnącym zainteresowaniem franczyzobiorców i klientów, format ten rozwija się bardzo dynamicznie i dobrze reaguje na ewentualne zmiany w koniunkturze. Carrefour kontynuuje swoją strategii ekspansji i w maju otworzył kolejne 7 sklepów.

Do mapy handlowej Warszawy dołączyły dwa sklepy z pomarańczowym logo Carrefour Express Convenience: przy ul. Siedmiogrodzkiej 7 oraz Krochmalnej, a także  Carrefour Express Minimarket z zielonym logo przy ul. Ksawerów 26. W Krakowie uruchomiono dwa sklepy Carrefour Express Convenience: przy ul. Królewskiej 49 i Kalwaryjskiej 42. W maju, Carrefour otworzył także dwa sklepy Globi: w Jarużynie i Topolnie.

- Sklepy franczyzowe Carrefour, łączące dopasowaną ofertę, dogodną lokalizację oraz kompaktowość, dobrze poradziły sobie w ostatnich, trudnych dla wszystkich tygodniach. Ten stabilny format jest doceniany przez naszych partnerów i cieszy się dużą popularnością wśród klientów, którzy doceniają komfort zakupów i oszczędność czasu – powiedział Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska.

Oferta franczyzowa sieci Carrefour Polska jest różnorodna i skierowana do różnych lokalizacji oraz partnerów, w zależności od ich potrzeb oraz możliwości zaangażowania. Portfolio sklepów convenience obejmuje takie modele, jak: Carrefour Express Convenience, Carrefour Express Minimarket, Globi, sklepy ajencyjne Carrefour Express Convenience oraz sklepy przy stacjach paliw.

Rozwój tych ostatnich jest szczególnie dynamiczny, z uwagi na połączenie atutów sklepu convenience oraz stacji paliw, stąd sieć jest otwarta na nowe, ciekawe lokalizacje. Pod koniec 2019 r. działało 70 przystacyjnych sklepów franczyzowych Carrefour, rozmieszczonych w różnych częściach Polski. W 2020 r. sieć planuje otwarcie kolejnych placówek, dających klientom stacji paliw możliwość kompleksowych i komfortowych zakupów przez 7 dni w tygodniu, a partnerom - satysfakcję z rozszerzenia oferty stacji paliw i pozyskania nowych klientów.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2019 roku sprzedaż w wysokości 80,7 miliarda euro. Grupa liczy ponad 325 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.