towary konsumpcyjne media/marketing/reklama
Do Rzeczy” nr 21: Na celowniku lewicy. Dlaczego „postępowcy” tak bardzo nienawidzą instytutu Ordo Iuris?
– Grupa prawników Instytutu na rzecz Kultury Prawnej Ordo Iuris nieraz udowodniła, że jest w stanie zatrzymać ideologiczną ofensywę lewicy. Jednemu z jego założycieli – prof. Aleksandrowi Stępkowskiemu prezydent powierzył pełnienie obowiązków I prezesa Sądu Najwyższego – pisze Wojciech Wybranowski w tekście „Adwokaci normalności”.
Na łamach „Do Rzeczy” również:
– PiS znów przejął inicjatywęw sprawie wyborów. Oświadczenie PKW otworzyło drogę do wyznaczenia przez marszałek Elżbietę Witek nowego terminu elekcji. Głosowania w Sejmie wskazują na cichy konsensus w sprawie jak najszybszego otwarcia kampanii na nowo. Jednak wciąż nie wiadomo, na ile czasu ustawę zamrozi Senat. I w jakim stopniu nowa kampania zmieni szanse kandydatów – rozważa Piotr Semka w artykule „Grząska droga do wyborów”.
– Sto lat temu na ekrany trafił pierwszy horror z prawdziwego zdarzenia. Publiczność nie była jednak zachwycona
– pisze Wiesław Chełminiak w tekście „Do krwi ostatniej”.
– Nie bądźmy ostatnimi, którzy zrozumieją, że świat się zmienił. Zmienił się zresztą już wcześniej – pandemia tylko to ujawniła. W każdym razie czas przyjąć do wiadomości, że na pewno nie będzie już, „jak było” ani „jak miało być” – zauważa Rafał A. Ziemkiewicz w artykule „Jutro, którego nie będzie”, będącym fragmentem jego najnowszej książki „Cham niezbuntowany”.
– Wielkie Księstwo Moskiewskie w XV w. sięgnęło po schedę po imperium bizantyjskim. W ten sposób zrodziła się trwająca do dziś idea Trzeciego Rzymu – zauważa Piotr Zychowicz w tekście „Moskwa: politicum mysticum”.
– Pandemia COVID-19 udowodniła, że żyjemy w czasach niezwykłego sojuszu tronów i ołtarza – świadczy o tym nie tylko bezkrytyczna i natychmiastowa zgoda biskupów na pozamykanie kościołów niemal na całym świecie, lecz także milczenie Kościoła na temat sposobu rozgrywania batalii o kształt świata po koronawirusie. Są jednak wyjątki – pisze Krystian Kratiuk w artykule „Głos wołających na pustyni”.
– Pandemia koronawirusa sieje spustoszenie w salonach dealerskich. Sprzedaż nowych aut spadła w Polsce niemal o 70 proc., a w niektórych krajach zachodniej Europy o ponad 95 proc. Takiego kryzysu branża nie przechodziła jeszcze nigdy w historii – zauważa Jacek Przybylski w tekście „Samochód na wynos”.
Na łamach nowego „Do Rzeczy” również dodatek specjalny z okazji 100. rocznicy Jana Pawła II.
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 18 maja 2020
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.