internet technologie ekonomia/biznes/finanse
Konto na selfie w ING
ING Bank Śląski rozszerzył zakres usługi zdalnego zakładania rachunku za pośrednictwem bankowości mobilnej Moje ING. Wideoweryfikacja z wykorzystaniem kamery w telefonie jest teraz dostępna zarówno dla użytkowników smartfonów z systemem IOS nie niższym niż 10.3, jak i Android nie niższym niż 6.0.
Aplikacja mobilna Moje ING prowadzi użytkownika krok po kroku. Wystarczy, że pokaże do kamery telefonu obie strony swojego dowodu osobistego, a następnie podczas „selfie” wykona kilka ruchów głową. Założenie rachunku zostanie potwierdzone w kilka godzin, najpóźniej w następnym dniu roboczym. Login do swojej bankowości klient dostanie sms-em, a kartę dostarczy kurier na wskazany adres.
Zdalna identyfikacja nowego klienta ING jest oparta na metodach biometrycznych. W tej metodzie porównywane są rysy twarzy użytkownika z tymi widniejącymi na fotografii w dowodzie tożsamości.
Wideoweryfikacja jest kolejną metodą identyfikacji tożsamości podczas zakładania rachunku przez klienta. Dotychczas klienci ING Banku Śląskiego mogli korzystać z poniższych rozwiązań przy zdalnym otwieraniu rachunku:
- przelew na 1 zł – w tej metodzie klient potwierdza swoją tożsamość na podstawie przelewu z innego konta (5 wybranych banków);
- wizyta kuriera − w tej metodzie tożsamość klienta potwierdzi kurier, który przyjedzie pod wskazany przez klienta adres;
- oddział – w tej metodzie klient potwierdza swoją tożsamość w dowolnym oddziale banku.
kontakt dla mediów
Ewa Szerszeń
ewa.szerszen@ing.pl
tel: +48 22 820-4117
tel: +48 605-169-041
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Ewa Szerszeń
ewa.szerszen@ing.pl
tel: +48 22 820-4117
tel: +48 605-169-041