towary konsumpcyjne media/marketing/reklama
„Do Rzeczy” (19): Drugi wielki kryzys? Czy czeka nas powtórka z lat trzydziestych XX wieku
– Światowy kryzys z XX w. dał o sobie zapomnieć dopiero po dekadach. Jak będzie teraz? – zastanawia się Jakub Wozinski w artykule „Czas biedy”.
– Izolacja to samobójstwo gospodarcze – mówi Tomasz Wróblewski, prezes Warsaw Enterprise Institute, w rozmowie z Maciejem Pieczyńskim.
Na łamach „Do Rzeczy” również:
– Walka środowiska związanego z prof. Małgorzatą Gersdorf o utrzymanie kontroli nad Sądem Najwyższym trwała do ostatniej chwili – pisze Wojciech Wybranowski w artykule „Batalia o Sąd Najwyższy”.
– Nowy serial Netflixa inspirowany powieścią Jacka Dukaja to pierwszorzędny thriller apokaliptyczny w świetnejmiędzynarodowej obsadzie – pisze Piotr Gociek w tekście „Nocny lot”.
– Autor książki „Katastrofa posmoleńska. Kto rozbił Polskę?”nie bada przyczyn nasilenia się polaryzacji polskiego społeczeństwa po 10 kwietnia, ale wykorzystuje instrumentalnie ten temat, by zaatakować prawicowe środowiska kultywujące pamięć o polskim ruchu narodowym – zauważa Paweł Pawłowski w artykule „Mylne tropy posmoleńskiej katastrofy”.
– Pomysł na tę wystawę był dziecinnie prosty. Z 11 muzeów zebrano po jednym przedmiocie symbolizującym dramaty, ale i nadzieje ostatniego okresu wojny oraz pierwszego półrocza odrodzonej Austrii. Pochylmy się nad tymi niemymi świadkami historii – pisze Piotr Semka w tekście „Austria 1945, czyli godzina zero”.
– Poczucie osamotnienia oraz już uprzednio katastrofalne zadłużenie sprzyjają we Włoszech nastrojom antyunijnym – zauważa Olivier Bault w artykule „Nastrój na italexit”.
– Polskie hotele od 4 maja mogą znów być otwarte. Do wielu zagranicznych kurortów w Europie polecieć będzie można jednak najwcześniej za kilka tygodni, a może nawet miesięcy. I w Polsce, i za granicą podczas urlopu w czasach koronawirusa będą obowiązywały inne niż dotąd zasady – pisze Jacek Przybylski w tekście „Urlop w czasach zarazy”.
Na łamach nowego „Do Rzeczy” również rozmowa Łukasza Majchrzyka z Witoldem Bańką, przewodniczącym Światowej Agencji Antydopingowej WADA.
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 4 maja 2020
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.