internet ekonomia/biznes/finanse

Zmiany w aplikacji i bankowości Moje ING

06.04.2020 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski zmienił menu oraz panel użytkownika Mojego ING zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w systemie bankowości internetowej. Zmiany obowiązują od 5 kwietnia 2020 r.

Najważniejsze zmiany dostępne dla użytkowników obejmują:

  • utworzenie Profilu użytkownika – miejsce, w którym klient może m.in. zmienić swoje dane osobowe, ustawienia systemu, sprawdzić wiadomości od banku oraz skorzystać z sekcji Kontakt i pomoc. Profil użytkownika znajduje się w prawym, górnym rogu strony po zalogowaniu;
  • rozdzielenie Danych i Ustawień na Moje dane i Ustawienia – dzięki temu użytkownicy widzą uporządkowane dostępne opcje, ograniczone liczbowo w poszczególnych zakładkach;
  • pogrupowanie usług - ułatwienie płatności, zarządzanie finansami, dokumenty, a poszczególne z nich zostały krótko opisane;
  • zmianę kolorów niektórych przycisków - np. „Wyloguj” na niebieski, a powiadomienia na fioletowy – większy kontrast kolorów ułatwia korzystanie z systemu osobom z wadami wzroku.

Po zmianach użytkownicy bankowości internetowej Moje ING oraz Moje ING mobile łatwiej skorzystają z podstawowych funkcji – przelewu, historii, ustawień oraz szybciej odnajdą interesujące ich produkty i usługi.

kontakt dla mediów
Ewa Szerszeń
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Ewa Szerszeń

ewa.szerszen@ing.pl

tel: +48 22 820-4117

tel: +48 605-169-041

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Ewa Szerszeń
Zastępca Rzecznika Prasowego, ING Bank Śląski S.A.
Ewa Szerszeń

ewa.szerszen@ing.pl

tel: +48 22 820-4117

tel: +48 605-169-041

informacje o firmie