handel sprawy społeczne transport

Carrefour i Szopi.pl łączą siły w darmowej dostawie produktów spożywczych osobom powyżej 60 roku życia

18.03.2020 | Carrefour Polska

Od 11 marca Szopi.pl za darmo dostarcza produkty spożywcze osobom, które skończyły 60 lat. Według planów akcja ma trwać dwa tygodnie. Ze względu na znaczny wzrost liczby klientów Szopi.pl zwiększyło liczbę szoperów realizujących zamówienia. W akcję włącza się również Carrefour.

„Seniorzy to grupa, o którą powinniśmy dbać szczególnie. Carrefour, jako firma odpowiedzialna społecznie, wspiera i włącza się w akcję Szopi polegającą na zapewnieniu darmowej dostawy produktów spożywczych osobom powyżej 60 roku życia” - mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce oraz usług finansowych Carrefour Polska.  Dzięki inicjatywie seniorzy będą mogli dokonać zakupów z oferty Carrefour z dostawą pod wskazany adres, bez wychodzenia z domu i co ważne bez dodatkowych kosztów transportu.

Od początku tygodnia firma Szopi.pl, zajmująca się dostawami produktów spożywczych zamówionych on-line, zanotowała podwojenie zainteresowania produktami spożywczymi i higienicznymi. Od 11 marca zamówienia osób, które skończyły 60 lat są dostarczane za darmo.

„Widzimy bardzo duży wzrost liczby zamówień. W każdym z miast, które obsługujemy: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu liczba zleceń wzrosła kilkukrotnie w stosunku do poprzednich dni. Zdajemy sobie sprawę, że zapotrzebowanie jest ogromne, zwłaszcza ze strony osób starszych czy obawiających się o swoje zdrowie, więc każdą chwilę poświęcamy na wzmocnienie ekipy szoperów i zwiększenie naszej przepustowości” – powiedziała Anna Podkowińska-Tretyn, Dyrektor Zarządzający Szopi.pl

Szopi.pl zwiększa liczbę szoperów, którzy osobiście realizują i dostarczają zamówione produkty. Z tego powodu terminy realizacji dostawy uległy skróceniu.  Szoperzy realizujący zakupy dla klientów Supemercato24 i Szopi otrzymali instrukcję dotyczącą zasad higieny i transportu produktów spożywczych. Informacje te pokrywają się z aktualnymi zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego, który rekomenduje częstsze mycie rąk oraz ich dezynfekowanie odpowiednimi środkami, zachowanie co najmniej 1 metra odległości od osób, które kaszlą i kichają oraz kaszel lub kichanie w chusteczkę jednorazową.

Model zakupów Szopi polega na wybraniu za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub strony www.szopi.pl produktów z określonego sklepu stacjonarnego. Klienci 60+ płacą obecnie wyłącznie za produkty, a nie za ich dostawę. Dedykowany, przeszkolony szoper realizuje osobiście zamówienie wybierając najświeższe produkty – np. warzywa i owoce. Później dostarcza zakupy pod wskazany adres, do samych drzwi. Klienci mogą zamawiać produkty między innymi z sieci handlowych: Auchan, Biedronka, Carrefour, Lidl. Płatności i rozliczenia są dokonywane wyłącznie bezgotówkowo.

 

 

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

O Szopi.pl

Szopi to marka Supermercato24, najszybciej rozwijającej się w Europie platformy do zakupów spożywczych on-line. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w życiu: ich czasu. Użytkownicy Supermercato24 mogą dokonywać zdalnych zakupów w swoich ulubionych sklepach, wybierać produkty z ich różnorodnej oferty oraz korzystać z licznych promocji. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu.

Dzięki zakupowi platformy Szopi.pl model usługi Supermercato24, gwarantujący najwyższą jakość usługi jest już dostępny w Polsce w czterech miastach i będzie sukcesywnie wprowadzany w kolejnych.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour              

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

O Szopi.pl

Szopi to marka Supermercato24, najszybciej rozwijającej się w Europie platformy do zakupów spożywczych on-line. Pomysł narodził się z rosnącej potrzeby oddania ludziom jednej z najcenniejszych rzeczy w życiu: ich czasu. Użytkownicy Supermercato24 mogą dokonywać zdalnych zakupów w swoich ulubionych sklepach, wybierać produkty z ich różnorodnej oferty oraz korzystać z licznych promocji. Dodatkowym atutem jest realizacja zamówienia na określoną godzinę, tego samego dnia, przez dedykowanego szopera, który odpowiada zarówno za zakupy, transport, jak i dostawę do domu.

Dzięki zakupowi platformy Szopi.pl model usługi Supermercato24, gwarantujący najwyższą jakość usługi jest już dostępny w Polsce w czterech miastach i będzie sukcesywnie wprowadzany w kolejnych.