media/marketing/reklama

Na wiosnę w Play płacisz mniej – abonament i smartfon za 50 złotych miesięcznie

13.03.2020 | Play

Operator wprowadza specjalną, limitowaną ofertę dla nowych klientów, którzy zdecydowali się przenieść swój numer do Play.

W ramach wiosennej promocji klienci przenoszący numer do Play otrzymają wszystko, czego potrzebują za 50 zł miesięcznie po rabatach – smartfon, nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz aż 7 GB internetu. Do wyboru operator proponuje jeden z czterech telefonów za 1 zł na start.

W ofercie znalazły się popularne urządzenia: Huawei P smart 2019 z wyświetlaczem 6,2” i 64 GB przestrzeni wewnętrznej z możliwością rozszerzenia do 512 GB za pomocą karty microSD, a także podwójnym aparatem 13+2 Mpix oraz Samsung A10 z 32 GB wbudowanej pamięci, aparatem głównym 13 Mpix i funkcją rozpoznawania twarzy. Oprócz tego w ofercie do wyboru są również LG K40s i Alcatel 3X (2019).

Klienci indywidualni, którzy zdecydują się przenieść swój numer do Play i skorzystają z tej oferty otrzymają również 6 miesięcy darmowego dostępu do Amazon Prime Video oferującego oryginalne seriale, filmy i programy rozrywkowe na żądanie.

Play przygotował także dedykowaną ofertę dla klientów biznesowych, którzy w cenie 50 zł netto mogą zdecydować się na smartfon Samsung Galaxy A51 z wytrzymałą baterią 4000 mAh, wbudowaną pamięcią 64 GB oraz aparatem 48 Mpix w cenie 199 zł netto lub Huawei P Smart Pro za 169 zł netto. W pakiecie znajdują się również nielimitowane SMS-y, MMS-y oraz rozmowy i 7 GB danych.

Oferta dostępna jest bez wychodzenia z domu, z darmową dostawą kurierem.

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.