wydarzenia media/marketing/reklama transport ekonomia/biznes/finanse

Nowa odsłona flotowego konsultingu

Marki ŠKODA i Volkswagen Financial Services zorganizowały warsztaty z menedżerami flot, w ramach planowanego na bieżący rok rozszerzenia programu Biznes Ekspert – dostępnego online narzędzia, które jest nowym rozwiązaniem w branży flotowej.

Program Biznes Ekspert został stworzony z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach – ich właściciele i menedżerowie flot mogą korzystać z udostępnionych przez Biznes Ekspert narzędzi (aplikacji, systemów, raportów) i wsparcia profesjonalnych doradców. Dzięki temu firmy mogą podejmować właściwe decyzje dotyczące finansowania i zarządzania pojazdami.

Zorganizowane przez ŠKODĘ i Volkswagen Financial Services warsztaty odbyły się 6 marca br. w Warszawie. Wzięła w nich udział grupa doświadczonych menedżerów flot. – Celem warsztatów było zweryfikowanie razem z flotowcami merytorycznego zakresu narzędzia online w formie ankiety, którego wprowadzenie planujemy na III kwartał bieżącego roku. To kolejny krok w rozwoju konsultingu w ramach Biznes Eksperta. – podkreślił dr Daniel Trzaskowski, Dyrektor Zarządzający Biznesu Flotowego w Volkswagen Financial Services.

Idea ankiety jest prosta: menedżer floty po udzieleniu odpowiedzi na 35 pytań otrzyma informację zwrotną wraz z oceną jego działań w następujących obszarach:

  1. Zasoby do zarządzania flotą
  2. Telematyka oraz systemy do zarządzania flotą
  3. Polityka flotowa i mobilność
  4. Kontrola kosztów
  5. Szkodowość
  6. Compliance
  7. Bezpieczeństwo i ekologia

Wypełnienie ankiety pozwoli menedżerowi sprawdzić, czy i w jakim stopniu jego flota jest profesjonalnie zarządzana, w porównaniu do odpowiedzi innych flotowców. Otrzyma więc ocenę swojego profesjonalizmu w odniesieniu do rynku, a także informację, które obszary należy poprawić. Kolejnym krokiem będzie omówienie uzyskanych wyników z doradcą Biznes Eksperta lub Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży Flotowej.

– Zależy nam na jak największej wiarygodności danych w ankiecie. Tylko w takiej formie będzie ona wartościowym narzędziem. Dlatego poprosiliśmy naszych klientów – doświadczonych menedżerów flot – o wskazanie, czy oceny, które przypisaliśmy do poszczególnych odpowiedzi są adekwatne, czy któreś powinny być wyżej lub najwyżej oceniane i które dałyby im najbardziej użyteczną wiedzę. – podsumował dr Daniel Trzaskowski.

kontakt dla mediów
Piotr Żabowski
dfusion communication, Volkswagen Financial Services
Piotr Żabowski

piotr.zabowski@dfusion.pl

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Piotr Żabowski
dfusion communication, Volkswagen Financial Services
Piotr Żabowski

piotr.zabowski@dfusion.pl

informacje o firmie