media/marketing/reklama

BNP Paribas dopasuje ofertę do szczegółowej wiedzy o kliencie. Bank powołał do życia Customer Lab

05.03.2020 | Bank BNP Paribas

BNP Paribas wprowadza badania preferencji i potrzeb klienta na wyższy poziom. Bank powołał do życia Customer Lab, wewnętrzne „centrum wiedzy o kliencie”. Wykorzystując nowoczesną przestrzeń, technologie, wiedzę z zakresu psychologii, socjologii i statystyki będzie stale weryfikował, czy oferta i procesy komunikacji wpisują się w oczekiwania odbiorców.

Specjalnie powołany zespół będzie wspierał wszystkie jednostki organizacyjne w Banku w zakresie realizacji badań oraz inne działania badawcze w nowoczesnym studio, zlokalizowanym w siedzibie BNP Paribas przy ul. Grzybowskiej w Warszawie.

- Punktem wyjścia dla projektowania produktów, procesów czy planowania działań komunikacyjnych są dla nas potrzeby klienta – tłumaczy Przemysław Furlepa, Wiceprezes Zarządu Banku BNP Paribas odpowiedzialny za Obszar Bankowości Detalicznej i Biznesowej. Dzięki Customer Lab będziemy weryfikować potrzeby naszych klientów przed wdrożeniem poszczególnych rozwiązań – a co najważniejsze kształtować je razem z nimi. To pozwoli szybciej i precyzyjniej odpowiadać na ich oczekiwania. Jako „bank zmieniającego się świata” wyznaczamy zupełnie nowy standard badań konsumenckich. W dodatku jest to sytuacja win-win – jako Bank otrzymujemy nieocenioną informację zwrotną, a klienci lepiej dopasowane produkty i usługi – dodaje. 

Badania w Customer Lab będą prowadzone w sposób ciągły, a ich zakres obejmie obszary, w których klient ma kontakt z Bankiem. Nie chodzi tylko o końcowy efekt pracy, czyli produkt lub usługę, ale również o testy UX/GUI, które pomogą dopracować planowane i wdrażane funkcjonalności stosowanych w e-bankowości, aplikacji mobilnej czy na stronie www Banku. Stałe monitorowanie oczekiwań klientów ułatwi projektowanie produktów i usług, a pogłębione wywiady pozwolą dopasować proces komunikacji do ich oczekiwań.

Prace Customer Labu będzie koordynował Departament Rozwoju Relacji z Klientem. Z jego funkcjonalności będą korzystać wszystkie departamenty i piony Banku, które w swojej codziennej pracy wykorzystują wiedzę o charakterystyce i opiniach klientów.

kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

Sławomir Czajkowski
Kierownik Zespołu ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Sławomir Czajkowski

slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl

Michalina Słupska-Benesz
Ekspertka ds. Relacji z Mediami, BNP Paribas Bank Polska
Michalina Słupska-Benesz

michalina.slupska@bnpparibas.pl

Paweł Sokół
Specjalista ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Paweł Sokół

pawel.sokol@bnpparibas.pl

Biuro Prasowe
BNP Paribas Bank Polska
Biuro Prasowe

rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

Sławomir Czajkowski
Kierownik Zespołu ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Sławomir Czajkowski

slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl

Michalina Słupska-Benesz
Ekspertka ds. Relacji z Mediami, BNP Paribas Bank Polska
Michalina Słupska-Benesz

michalina.slupska@bnpparibas.pl

Paweł Sokół
Specjalista ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Paweł Sokół

pawel.sokol@bnpparibas.pl

Biuro Prasowe
BNP Paribas Bank Polska
Biuro Prasowe

rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl

informacje o firmie