sport media/marketing/reklama transport ekonomia/biznes/finanse

Firma Lenovo dołączyła do Aruba.it jako oficjalny sponsor zawodów Ducati 2020 Superbike

25.02.2020 | Lenovo

Firma Lenovo ogłosiła nawiązanie globalnego partnerstwa z Aruba.it, partnerem w obszarze rozwiązań technologicznych oraz z Ducati, światowym liderem innowacyjności w branży motocyklowej. Nowi sponsorzy mistrzostw Superbike w sezonie 2020 zostali przedstawieni na słynnym torze Imola we Włoszech.

Zgodnie z podpisaną umową marka Lenovo będzie obecna obok oznaczeń Aruba.it na motocyklach Ducati, strojach zawodników, materiałach marketingowych i obiektach umiejscowionych przy torze. Ponadto serwery i rozwiązania pamięci masowej Lenovo Data Center Group (DCG) pomogą w obsłudze zawodów na torze i poza nim, a sercem całego rozwiązania będzie kompaktowy, wydajny i bardzo wszechstronny serwer brzegowy ThinkSystem SE350. Jest on idealnym serwerem do pracy na danych generowanych podczas zawodów, ponieważ spełnia specyficzne wymogi występujące w tym środowisku, a dzięki mobilności może być łatwo przewożony między torami na całym świecie.

„To dla nas ogromny zaszczyt, że jesteśmy częścią tak prestiżowych i emocjonujących mistrzostw jak Superbike, do tego we współpracy z zespołem Aruba.it Racing – Ducati” — skomentował Alessandro de Bartolo, dyrektor generalny działu Lenovo Data Center Group na obszarze Włoch. „Dzięki inteligentniejszym technologiom Lenovo będziemy mogli zapewnić ekipie Aruba.it Racing – Ducati wsparcie w procesach projektowania, produkcji i zarządzania obsługą na torze. Przełoży się to na wzrost szybkości i bezpieczeństwa podczas dostarczania rozrywki rosnącej liczbie fanów zawodów Superbike, które tradycyjnie stanowią jedną z najważniejszych aren prezentacji produktów dla firm motocyklowych z całego świata”.

Stefano Cecconi, dyrektor generalny firmy Aruba i szef zespołu Aruba.it Racing – Ducati, powiedział: „Cieszymy się, że firma Lenovo dołączyła do zespołu Aruba.it Racing – Ducati, ponieważ jest bardzo ważnym graczem w branży IT, który w ostatnich kilku latach znacznie wzmocnił swoją obecność rynkową. Zawarta umowa sponsoringowa potwierdza ścisły związek nowoczesnych technologii z osiągami oraz biznesu ze sportem, czego doskonałym przykładem są wspomniane rozwiązania do centrów danych. Podpisanie umowy było możliwe dzięki temu, że obie nasze firmy kierują się tymi samymi wartościami — innowacyjnością, efektywnością i niezawodnością — oraz są partnerami zarówno w obszarze IT, jak i na torze”.

Wcześniej firma Lenovo podpisała z zespołem Ducati umowę dotyczącą mistrzostw MotoGP, stając się ich głównym partnerem technologicznym. W ramach partnerstwa Lenovo dostarczyło wówczas wielokrotnie nagradzane komputery, tablety i wysokowydajne serwery mające pomóc ekipie Ducati w odnoszeniu sukcesów w motocyklowych mistrzostwach świata. Zapoczątkowało to serię wspólnie realizowanych projektów i nie możemy się doczekać kontynuacji kooperacji z Ducati opartej na naszych wspólnych osiągnięciach skutkującymi sukcesami w przyszłości.

kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
Account Manager, Publicis Media
Agnieszka Kowalska

lenovo@publicismedia.com

Bartosz Dul
Junior Account Manager, Publicis Media
Bartosz Dul

bartosz.dul@publicismedia.com

informacje o firmie

O firmie Lenovo

Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 45 miliardów USD i światowym liderem technologicznym w dziedzinie inteligentnej transformacji dzięki infrastrukturze i urządzeniom zapewniającym klientom największe możliwości. Oferta łączących się z siecią urządzeń Lenovo należy do największych na świecie i obejmuje smartfony (Motorola), tablety, komputery PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) i stacje robocze, a także urządzenia AR/VR oraz rozwiązania dla inteligentnych domów i biur. Rozwiązania Lenovo dla centrów danych (ThinkSystem i ThinkAgile) zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom zmieniającym biznes oraz społeczeństwo. Lenovo inspiruje użytkowników do wykorzystania drzemiącego w nich potencjału różnorodności i budowania lepszej przyszłości dla wszystkich. Zachęcamy do obserwowania nas w serwisach LinkedInFacebookTwitterInstagram oraz odwiedzania naszej witryny internetowej https://www.lenovo.com/.

LENOVO jest znakiem towarowym Lenovo. Wszelkie pozostałe znaki towarowe stanowią własność odpowiednich podmiotów.  ©2019, Lenovo Group Limited.

załączniki

kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
Account Manager, Publicis Media
Agnieszka Kowalska

lenovo@publicismedia.com

Bartosz Dul
Junior Account Manager, Publicis Media
Bartosz Dul

bartosz.dul@publicismedia.com

informacje o firmie

O firmie Lenovo

Firma Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 45 miliardów USD i światowym liderem technologicznym w dziedzinie inteligentnej transformacji dzięki infrastrukturze i urządzeniom zapewniającym klientom największe możliwości. Oferta łączących się z siecią urządzeń Lenovo należy do największych na świecie i obejmuje smartfony (Motorola), tablety, komputery PC (ThinkPad, Yoga, Lenovo Legion) i stacje robocze, a także urządzenia AR/VR oraz rozwiązania dla inteligentnych domów i biur. Rozwiązania Lenovo dla centrów danych (ThinkSystem i ThinkAgile) zapewniają pojemność i moc obliczeniową systemom zmieniającym biznes oraz społeczeństwo. Lenovo inspiruje użytkowników do wykorzystania drzemiącego w nich potencjału różnorodności i budowania lepszej przyszłości dla wszystkich. Zachęcamy do obserwowania nas w serwisach LinkedInFacebookTwitterInstagram oraz odwiedzania naszej witryny internetowej https://www.lenovo.com/.

LENOVO jest znakiem towarowym Lenovo. Wszelkie pozostałe znaki towarowe stanowią własność odpowiednich podmiotów.  ©2019, Lenovo Group Limited.