polityka sprawy społeczne media/marketing/reklama
„Do Rzeczy” (7) Ofensywa neomarksistów. Jak lewica zakłamuje polską historię
Lewica – ta nowa od Adriana Zandberga i ta stara od Włodzimierza Czarzastego – jest wyczulona na jakikolwiek nawrót do przestrzeni publicznej treści faszyzujących, uznając je za groźbę powrotu do zbrodni drugiej wojny światowej. W drugą stronę to nie działa. Lewica nie widzi w przeszłości swojej formacji niczego niepokojącego – pisze Piotr Semka w artykule „Marks na słodko”.
Marksizm kulturowy święci triumfy na Zachodzie. Pokojowo zdobywa to, czego sowieccy komuniści nie byli w stanie podbić siłą – zauważa Maciej Pieczyński w tekście „Zatrzymać długi marsz”
Na łamach „Do Rzeczy” również:
Nie wolno pozwolić na paraliż sądów – mówi Jarosław Gowin, wicepremier i minister nauki i szkolnictwa wyższego, w rozmowie z Marcinem Makowskim.
Wyjątkowo mocny zestaw filmów walczył w tym roku o statuetki amerykańskiej Akademii Filmowej. Oto moja prywatna lista zwycięzców – pisze Piotr Gociek w tekście „Oscary subiektywnie”.
Książka ks. Guy Pagèsa jest jedną z najbardziej niepoprawnych politycznie pozycji wśród tych, które miałem okazję czytać – zauważa Paweł Lisicki w artykule „Religia z tendencjami totalitarnymi”.
Jej zdecydowane wypowiedzi w sprawie praworządności odbierane są z euforią przez polską opozycję. Czy Věra Jourová przebije w walce o brukselską wizję demokracji swojego holenderskiego poprzednika? – zastanawia się Piotr Włoczyk w tekście „Wielka nadzieja antypisu”
Zebrali w sieci 11 mln dol. Bez oglądania się na Hollywood i wielkich dystrybutorów wyprodukowali pierwszy sezon serialu o Jezusie. Można go obejrzeć w specjalnej aplikacji na smartfony – pisze Agnieszka Niewińska w artykule „Jezus z crowdfundingu”.
Przez epidemię koronawirusa na rynki zawitał strach, ale za sprawą interwencji Banku Chin na giełdy powróciła zdrowa chciwość. Bankierzy centralni wciąż jednak analizują, jak ograniczyć ryzyko nowego pożaru w światowej gospodarce – zauważa Jacek Przybylski w tekście „Luzowanie wirusa?”.
To najwyższy symbol statusu finansowego. Prywatny samolot mają oligarchowie i szefowie międzynarodowych korporacji. Dla celebrytów wynajęta maszyna jest rodzajem prestiżowego gadżetu, który można pokazać na Instagramie – pisze Joanna Bojańczyk w artykule „Podniebne zabawki”.
Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Waldemar Łysiak walentynkowo pisze o diamentach, czyli o najlepszych przyjaciołach kobiety.
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 10 lutego 2020
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.