nowe produkty/usługi ekonomia/biznes/finanse

"Prośba o przelew" w ING

07.02.2020 | ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski udostępnił nową usługę w ramach płatności BLIK. Dzięki Prośbie o przelew użytkownik aplikacji Moje ING mobile będzie mógł wysyłać oraz odbierać prośby o przelew. Odbiorca prośby może ją zaakceptować i wtedy natychmiast pieniądze zostaną przekazane do jej nadawcy. Otrzymaną prośbę może także odrzucić, albo nie robić z nią nic. Po 72 godzinach oczekująca prośba o przelew wygasa.

Dodatkowo, w ramach Prośby o przelew, bank wprowadził podział rachunku, który ułatwia proces rozliczania się ze wspólnych zakupów. Użytkownik będzie mógł wybrać grupę kontaktów i dzielić rachunek po równo lub dostosowywać kwoty do poszczególnych odbiorców. Nadawca podziału będzie mógł w wyliczeniach uwzględnić także siebie.

Usługi Prośba o przelew i Podział rachunku są darmowe. Są dostępne w aplikacji Moje ING mobile razem z Przelewami na telefon BLIK.

W jednym dniu użytkownik może wysłać maksymalnie 30 próśb o przelew na łączną kwotę 1500 zł. Pojedyncza prośba może być na kwotę do 500 zł.

Aby korzystać z usługi, użytkownik musi w aplikacji mieć aktywnego BLIKA  i wyrazić zgodę na dostęp do kontaktów. Prośba o przelew działa, gdy kontem do BLIKA jest osobisty rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy lub firmowy rachunek bieżący w złotówkach.

Prośby o przelew BLIK można wysyłać do osób, które mają BLIKA i konto w banku, który także oferuje tę usługę. Z tymi samymi osobami można podzielić rachunek.

Usługi „Prośba o przelew” i Przelew na prośbę” można w każdej chwili wyłączyć. Wystarczy przejść do szczegółów  BLIKA i wybrać „Nie chcę z tego korzystać” przy „Prośba o przelew i podział rachunku”.

Dodatkowe informacje dostępne są tutaj.

 

 

 

 

kontakt dla mediów
Magdalena Ostrowska
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A.
Magdalena Ostrowska

magdalena.ostrowska1@ing.pl

tel: +48 571-203-101

informacje o firmie

ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce. Świadczy pełen zakres usług finansowych dla klientów indywidualnych, przedsiębiorców oraz dużych firm. Klienci mają wielokanałowy dostęp do banku zarówno przez bankowość internetową i mobilną, jak i ogólnopolską sieć nowoczesnych placówek bankowych. W skład grupy kapitałowej ING Banku Śląskiego wchodzą spółki, które wspierają rozwój biznesu, w tym m.in. usługi leasingowe oraz faktoringowe.

kontakt dla mediów
Magdalena Ostrowska
Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski S.A.
Magdalena Ostrowska

magdalena.ostrowska1@ing.pl

tel: +48 571-203-101

informacje o firmie

ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce. Świadczy pełen zakres usług finansowych dla klientów indywidualnych, przedsiębiorców oraz dużych firm. Klienci mają wielokanałowy dostęp do banku zarówno przez bankowość internetową i mobilną, jak i ogólnopolską sieć nowoczesnych placówek bankowych. W skład grupy kapitałowej ING Banku Śląskiego wchodzą spółki, które wspierają rozwój biznesu, w tym m.in. usługi leasingowe oraz faktoringowe.