nowe produkty/usługi handel technologie transport

Nowe udogodnienia dla klientów e-sklepu spożywczego Carrefour

07.02.2020 | Carrefour Polska

Carrefour, jako pierwszy dostawca e-grocery w Polsce,  informuje klientów poprzez smsy o dokładnej godzinie doręczenia zamówionych produktów. Dynamiczny rozwój konceptu e-grocery to wynik konsekwentnie realizowanej przez Carrefour strategii omnikanałowości.

Zamawiając dostawę pod wskazany adres z e-sklepu spożywczego Carrefour, klienci wybierają datę i dwugodzinny przedział czasowy, w którym chcą otrzymać zamówione produkty. Teraz jednak, gdy kierowca Carrefour będzie już w drodze, klienci otrzymają również sms z precyzyjną godziną jego dotarcia. Dodatkowa wiadomość zwiększy komfort klientów i sprawi, że czas oczekiwania na kierowcę Carrefour będą mogli zaplanować bardziej elastycznie.

- W centrum naszych działań zawsze stawiamy klienta. Ten priorytet towarzyszy nam również podczas realizowania strategii omnikanałowej.  Rozwijamy naszą usługę e-grocery zarówno poprzez rozbudowanie oferty sklepu, rozszerzanie jego zasięgu na kolejne miasta czy wdrażanie dostaw produktów niewymagających chłodzenia na terenie całej Polski, ale także poprzez wprowadzanie i udoskonalanie narzędzi optymalizujących przejazdy naszych kierowców oraz usprawniających komunikację z klientami, takich jak Delivery Manager – mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska.

Delivery Manager to wdrożone w e-sklepie spożywczym zakupycodzienne.carrefour.pl kompleksowe rozwiązanie mobilne, które automatyzuje i optymalizuje proces dostawy zamówień. Delivery Manager służy do planowania tras kierowców dostarczających zakupy spożywcze Carrefour, z uwzględnieniem warunków drogowych i przedziałów czasowych wybranych przez klientów. Aplikacja w czasie rzeczywistym analizuje sytuację na drogach i optymalizuje przejazdy kierowców Carrefour (tzw. last mile optimization), aby klienci otrzymywali zamówienia o wybranej porze, na czas i bez zbędnej zwłoki. Delivery Manager poprawia również jakość obsługi klienta poprzez dostarczanie informacji o statusie realizowanej dostawy i zapewnienie bezpośredniej komunikacji z klientami. Ponadto, aplikacja na bieżąco szacuje czas realizacji zamówienia. Kierowcy otrzymują informację o dokładnym terminie dostawy, co  ułatwia im podejmowanie decyzji korygujących, jak również pozwala na przekazanie klientom precyzyjnych danych dotyczących czasu realizacji ich zamówienia. Delivery Manager umożliwia również śledzenie online poziomu realizacji zamówień, a także pozwala na kontrolę wszystkich procesów związanych z załadunkiem i rozładunkiem zamówienia, co m.in. minimalizuje możliwość pomyłki w dostarczonym zamówieniu.

Ponadto, na stronie www swojego e-sklepu spożywczego Carrefour wdrożył najnowszą technologię PWA - progressive web apps – dzięki czemu proces zakupowy stał się wygodniejszy i szybszy, a oferta bardziej spersonalizowana.

Carrefour zadebiutował na polskim rynku e-grocery jesienią 2016 roku w Warszawie, gdzie w nieco ponad 2 lata sieć zbudowała silną markę swojego sklepu internetowego z żywnością. W 2019 roku Carrefour otworzył e-sklep spożywczy w Katowicach, Krakowie, Sosnowcu, Chorzowie, Czeladzi, Siemianowicach Śląskich oraz Olsztynie. Carrefour zdecydował również o uruchomieniu na terenie całej Polski dostaw produktów spożywczych niewymagających chłodzenia. Dostawy realizowane są od poniedziałki do piątku i obsługiwane są przez zewnętrzną firmę kurierską. Tym samym, Carrefour zapewnia swoim klientom, którzy do tej pory nie byli objęci zasięgiem e-grocery sieci, możliwość zamówienia i dostawy wybranych produktów e-grocery niezależnie od miejsca, w którym mieszkają.  

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour             

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

 

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour             

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.