internet media/marketing/reklama

Nadchodzi sieć 5G – przygotuj się z Play i odbierz dwa razy więcej Internetu

06.02.2020 | Play

Play przygotował wyjątkową promocję – dwa razy większy pakiet GB w abonamencie nawet na 12 miesięcy. 

Z promocji mogą skorzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi – przy podpisaniu nowej lub przedłużeniu obecnej umowy.

Dwa razy większy pakiet GB na 12 miesięcy będzie dostępny w ofertach Play HOMEBOX, Play HOMEBOX TV oraz BIZNES BOX PRO.

Klienci indywidualni w Play HOMEBOX zamiast 35 GB otrzymują 70 GB w smartfonie, z pełną prędkością na rok oraz kartę SIM do Internetu domowego bez limitu (150 GB z pełną prędkością).

W usłudze Play HOMEBOX TV klienci otrzymują natomiast aż 80 GB pakietu mobilnego z pełną prędkością przez 12 miesięcy (po tym czasie 40 GB), kartę SIM do Internetu domowego bez limitu (200 GB z pełną prędkością) oraz PLAY NOW TV BOX z dostępem do 33 atrakcyjnych kanałów telewizyjnych, a także jeden z pakietów: HBO GO, Sport, Extra lub KIDS w prezencie. Dodatkowo, w każdej z nich dostępny jest TIDAL i Amazon Prime Video przez 6 miesięcy bez opłat.

Klienci biznesowi oferty BIZNES BOX PRO zamiast 40 GB otrzymują aż 80 GB w smartfonie, z pełną prędkością na 12 miesięcy oraz Internet do biura bez limitu (300 GB z pełną prędkością).

Podobnie jak w ofertach indywidualnych, klienci biznesowi również mogą cieszyć się półrocznym, darmowym dostępem do serwisu Amazon Prime Video i Tidal.

W pozostałych ofertach klienci będą mogli skorzystać z podwojonego Internetu odpowiednio przez 6 miesięcy (oferty Play L i BIZNES BOX) lub 3 miesiące (oferty Play M i BIZNES BOX START).

W kampanii Play reklamującej najnowszą promocję z dwa razy większym pakietem Internetu w abonamencie wystąpi znana już z reklam operatora Martyna Wojciechowska - dziennikarka, podróżniczka, prezenterka telewizyjna i pisarka. Kampania startuje w piątek 7 lutego.

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

załączniki

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.