internet technologie ekonomia/biznes/finanse

Play kontynuuje współpracę z MediaCom

21.01.2020 | Play

Play zakończył przetarg na planowanie i zakup mediów w 2020 roku. Postępowanie prowadzone było kilkuetapowo, wzięło w nim udział łącznie 5 agencji. Po uwzględnieniu wszystkich elementów z procedury przetargu, operator postanowił przedłużyć współpracę z domem mediowym MediaCom.

Wybrana agencja zaprezentowała kompleksową ofertę najtrafniej odpowiadającą na wyzwania stojące w najbliższym czasie przed Play. MediaCom podczas przetargu wykazał się nie tylko najlepszą polityką kosztową, ale też potwierdził swoje umiejętności i kompetencje w zakresie badań wspierających strategię rozwoju spółki.

Wszystkie agencje biorące udział w przetargu wykazały się absolutnym profesjonalizmem, przez co wybór zwycięzcy był niezwykle trudny, zwłaszcza w rundzie finałowej postępowania.

Przetarg prowadzony był przy wsparciu dwóch doradców - Media Strategy i Double Check.

Publikacja dnia: 21 stycznia 2020 r.

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.

kontakt dla mediów
Krzysztof Olszewski
Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, Play
Krzysztof Olszewski

krzysztof.olszewski@play.pl

informacje o firmie

O firmie Play

Play Communications S.A. jest spółką holdingową grupy Play. W jej skład wchodzi P4 Sp. z o.o., zarządzająca marką Play. Play jest przyjaznym konsumentom operatorem, świadczącym usługi ponad 15 milionom abonentów (stan na 31 grudnia 2018 roku). Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla klientów indywidualnych oraz firm (w szczególności MŚP) na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Nasza nowoczesna sieć telekomunikacyjna 2G /3G /4G LTE wraz z długoterminowymi kontraktami roamingu krajowego obejmuje 99% ludności Polski.

Od czasu komercyjnego startu w 2007 roku, Play wyrósł z pozycji początkującego gracza, aby stać się numerem 1 na rynku mobilnym w Polsce w 2017 roku.