polityka media/marketing/reklama
„Do Rzeczy” (3) Wykluczanie Polski Rosja i Izrael wspólnie przeciw nam
Izrael zdominowany jest przez Żydów rosyjskich, których stosunek do naszego kraju ukształtowała propaganda byłego ZSRS. Ich resentymenty zbiegają się z interesami wpływowych organizacji żydowskich w USA – zauważa Rafał A. Ziemkiewicz w artykule „Dwóch przeciwko Polsce”.
Polska w latach 30. miała plan masowej emigracji Żydów. Chciała go jednak zrealizować we współpracy z Żydami, a nie z Hitlerem – podkreśla Piotr Zychowicz w tekście „Emigracja, a nie eksterminacja”.
Na łamach „Do Rzeczy” również:
Konsekwencje zabicia irańskiego oberszpiega Sulejmaniego w wyniku ataku amerykańskiego drona dosięgną i nas – naszych portfeli i naszej polityki w roku wyborczym – ostrzega Łukasz Warzecha w artykule „Iran w polskiej polityce”.
Klęska Netflixa i Martina Scorsese, wielkie dni dla Quentina Tarantino – czy Złote Globy wskazują nam przyszłych laureatów Oscarów? – rozważa Piotr Gociek w tekście „Na Złotym Globie”.
U-Booty były czarnymi charakterami zbiorowej wyobraźni aliantów. Trudno się dziwić legendom o łodziach pływających jeszcze długo po wojnie po morzach całej kuli ziemskiej. Ile w nich było prawdy? – zastanawia się Piotr Semka w artykule „Koniec świata U-Bootów”.
Członkowie dynastii sabaudzkiej, przebywający na wygnaniu w Szwajcarii, postanowili na stałe wrócić do Włoch – te informacje zelektryzowały opinię publiczną – pisze Teresa Stylińska w tekście „Sabaudowie chcą wrócić”.
Tysiące osób spoza UE nie muszą forsować granicy ani żebrać o azyl. Mimo oburzenia urzędników w Brukseli władze Malty i Cypru nadal sprzedają swoje obywatelstwo, a wiele innych za hojne inwestycje odwdzięcza się prawem pobytu i pracy na terenie Unii, zarabiając na tym miliardy euro – zauważa Jacek Przybylski w artykule „Jak kupić lepszy los”.
Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Dorota Gawryluk o telewizji, dziennikarzach i własnym życiu.
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 13 stycznia 2020
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.