polityka sprawy społeczne media/marketing/reklama
„Do Rzeczy” (1) 2020 Czyj prezydent? Kto będzie prezydentem Polski Kto będzie prezydentem USA
Tegoroczny sylwester przypomni obecnemu prezydentowi, że czas zacząć przepychać się przez tłum kontrkandydatów. Z jakimi problemami będzie musiał się mierzyć prezydent? – rozważa Piotr Semka w artykule „2020: Rok prawdy dla Andrzeja Dudy”.
Prezydent powinien zaangażowanym wyborcom stworzyć wrażenie, że jest po ich stronie, a wobec reszty – że jest neutralny. Największe szanse na zrobienie tego wrażenia ma dziś Andrzej Duda – przekonuje Rafał A. Ziemkiewicz w tekście „Polaków prezydent idealny
Obóz władzy będzie miał pokusę, żeby promować kandydata lewicy na prezydenta. Z takim Andrzej Duda wygra bowiem najłatwiej – zauważa Łukasz Warzecha w artykule „Prezydenckie podchody”.
Polityk niepolityczny, którego słowa brzmią jak zbiorowa terapia, jest trochę jak wódka bezalkoholowa. Ani to smaczne, ani nie wali po głowie, więc pić się nie opłaca. I dlatego nie sądzę, by Szymon Hołownia miał najmniejsze szanse w wyborach prezydenckich – pisze Tomasz P. Terlikowski w tekście „Wódka bezalkoholowa nie chwyta”.
Donald Trump ma duże szanse, aby przejść do historii USA nie tylko jako trzeci prezydent formalnie oskarżony w procedurze impeachmentu, lecz także jako pierwszy, który po „partyjnym zamachu stanu” zapewnił sobie reelekcję – zauważa Jacek Przybylski w artykule „Trump: reaktywacja”.
Można się spodziewać wygranej Trumpa – mówi prof. Marek Jan Chodakiewicz w rozmowie z Maciejem Pieczyńskim.
Na łamach „Do Rzeczy” również:
Mariusz Błaszczak od lat uchodzi za jednego z najbardziej zaufanych ludzi Jarosława Kaczyńskiego – pisze Wojciech Wybranowski w artykule „Człowiek na trudne resorty”.
Czterysta lat temu przez Europę przetoczyła się estetyczna rewolucja. Pod patronatem Kościoła katolickiego narodził się barok i już nic nie było takie jak przedtem – tłumaczy Wiesław Chełminiak w tekście „Strach, rozkosz i piękno”.
Do naszego języka wdarły się słowa, które zaczęły wypierać rodzime – alarmuje Teresa Stylińska w artykule „Inwazja językowa”.
Szkoła Robotniczego Towarzystwa Przyjaciół Dzieci miała wychować komunistyczne dzieci chodzące w zielonych koszulach i czerwonych krawatach, ale nawet w takim miejscu dało się spotkać odważnych nauczycieli, dających wyraz temu, że Mickiewicz jest ważniejszy od Stalina – pisze Joanna Lichocka w tekście „Kilka szczelin”.
Jesteśmy prawie martwi – mówi Peter Hitchens, brytyjski konserwatywny publicysta i pisarz, w rozmowie z Piotrem Włoczykiem.
Książę Karol zaprojektuje kolekcję ubrań dla pań i panów. „The Modern Artisan” powstanie we współpracy z Politechniką w Mediolanie oraz angielskimi mistrzami fachu krawieckiego – informuje Joanna Bojańczyk w artykule „Jego wysokość krawiec”.
Na łamach nowego, powiększonego do 108 stron wydania „Do Rzeczy” również Krzysztof Masłoń o Peterze Handke – znienawidzonym nobliście.
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od piątku 27 grudnia 2019
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.