wydarzenia media/marketing/reklama

Black Friday w Banku BNP Paribas

25.11.2019 | Bank BNP Paribas

Czas przedświątecznych zakupów powoli się zaczyna. Wyczekiwany przez klientów moment, aby upolować okazję, to „Czarny Piątek”, który w tym roku wypada 29 listopada. Z tej okazji Bank BNP Paribas przygotował specjalną propozycję kredytu gotówkowego.  

Dedykowana propozycja kredytu gotówkowego Banku BNP Paribas będzie dostępna od 25 listopada do 3 grudnia i obejmuje kredyty do kwoty (bez kredytowanych kosztów)  15 000 zł na dowolny cel z okresem kredytowania do 3 lat. Z tytułu udzielenia kredytu gotówkowego BLACK FRIDAY, Bank nie pobiera prowizji.

Proponowany przez Bank BNP Paribas kredyt gotówkowy BLACK FRIDAY obejmuje atrakcyjne oprocentowanie na poziomie 7.49% w skali roku. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) wyliczona na dzień 25 listopada wynosi 7.76%. Klienci, którzy skorzystają z propozycji, będą mogli także wykupić dobrowolne ubezpieczenie.

RRSO została wyliczona na podstawie reprezentatywnego przykładu dla całkowitej kwoty kredytu 15 000 zł: całkowita kwota do zapłaty 16 881,68 zł; oprocentowanie stałe: 7,49%, całkowity koszt kredytu 1881,68 zł (prowizja 0 zł; odsetki 1881,68 zł), 36 miesięcznych rat (35 równych rat 468,94 zł i jedna 468,78 zł). Dostępność kredytu zależy od przeprowadzonej przez Bank analizy zdolności kredytowej klienta.  Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Black Friday to czas promocji i wyprzedaży organizowanych szczególnie w Stanach Zjednoczonych. Wyprzedażowe szaleństwo, które odbywa się w piątek wypadający po Święcie Dziękczynienia rozpoczyna tam okres świątecznych zakupów. W ostatnich latach zniżki proponowane w „Czarny Piątek” rozpowszechniają się na całym świecie, także w Polsce. Co roku przybywa firm, które w tym czasie przygotowują dla swoich klientów specjalne oferty. Czas promocji często rozciąga się na cały tydzień.

O popularności listopadowych ofert świadczą statystyki sprzedaży. Według danych platformy Black-Friday.Global, w 2018 w Polsce w czasie Black Friday kupiliśmy średnio 979% więcej niż w zwykły dzień. Dla porównania w Wielkiej Brytanii różnica ta wyniosła 1708%, a w Niemczech 2418%. W ubiegłym roku przeciętne czarnopiątkowe zniżki w Polsce sięgały 49%. A więc jeśli dobrze zaplanujemy wydatki i nie będziemy kupować niepotrzebnych rzeczy, możemy sporo zaoszczędzić.

kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

Sławomir Czajkowski
Kierownik Zespołu ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Sławomir Czajkowski

slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl

Michalina Słupska-Benesz
Ekspertka ds. Relacji z Mediami, BNP Paribas Bank Polska
Michalina Słupska-Benesz

michalina.slupska@bnpparibas.pl

Paweł Sokół
Specjalista ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Paweł Sokół

pawel.sokol@bnpparibas.pl

Biuro Prasowe
BNP Paribas Bank Polska
Biuro Prasowe

rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

Sławomir Czajkowski
Kierownik Zespołu ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Sławomir Czajkowski

slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl

Michalina Słupska-Benesz
Ekspertka ds. Relacji z Mediami, BNP Paribas Bank Polska
Michalina Słupska-Benesz

michalina.slupska@bnpparibas.pl

Paweł Sokół
Specjalista ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Paweł Sokół

pawel.sokol@bnpparibas.pl

Biuro Prasowe
BNP Paribas Bank Polska
Biuro Prasowe

rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl

informacje o firmie