media/marketing/reklama

Amica partnerem plebiscytu Głosu Wielkopolskiego

18.10.2019 | Amica S.A.

W ubiegłym tygodniu na uroczystej gali w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego uhonorowano „Mistrzów Agro 2019” – laureatów wielkiego plebiscytu Głosu Wielkopolskiego. Wśród partnerów akcji była Grupa Amica.

W plebiscycie zostały przyznane tytuły Rolnik Roku, Gospodyni Roku, Koło Gospodyń Wiejskich Roku oraz Gospodarstwo Agroturystyczne Roku. Mieszkańcy Wielkopolski wybrali także Sołtysa Roku i Sołectwo Roku. W poniedziałek laureaci powiatowi i wojewódzcy odebrali dyplomy i atrakcyjne nagrody rzeczowe i finansowe podczas uroczystej gali. Prowadził ją dziennikarz „Głosu” Marek Lubawiński – jeden z najbardziej rozpoznawanych spikerów imprez w Wielkopolsce, a wśród wręczających – obok przedstawicieli Amica, Compensa i firmy „Agro-Efekt”, partnerów akcji – byli marszałek województwa wielkopolskiego Krzysztof Grabowski, wiceprezes poznańskiego oddziału Polska Press Marcin Fuszpaniak oraz Adam Pawłowski, redaktor naczelny Głosu Wielkopolskiego. W części artystycznej wystąpiła Katarzyna Zawada, laureatka konkursów wokalnych i pianistycznych, zdobywczyni Złotej Eurydyki na Międzynarodowym Festiwalu Piosenki – Anna German w Moskwie.

– Co prawda w minionych latach tworzyliśmy różne rankingi najpopularniejszych rolników, sołtysów i kół gospodyń wiejskich, jednak w tym roku plebiscyt zyskał nowy wymiar, szczególną rangę i prestiż oraz ogólnopolski zasięg – powiedział red. Adam Pawłowski.

Wśród nagród jakimi obdarowano zwycięzców plebiscytu Głosu Wielkopolskiego był również sprzęt AGD marki Amica – lodówki, blendery kielichowe i wyciskarki wolnoobrotowe. Laureaci awansowali do ogólnopolskiego finału konkursu, w którym walczyć będą o takie tytuły jak m.in. Rolnik Roku Polski 2019, Sołtys Roku Polski 2019, Gospodyni Roku Polski 2019. Głosowanie rozpoczyna się 18 października i potrwa do 7 listopada.

- Głos Wielkopolski jest jednym z najważniejszych mediów w regionie, znanym zarówno jako tradycyjny dziennik, jak i poprzez internetowy portal „Nasze Miasto”. Z oboma tytułami współpracujemy przy naszych przedsięwzięciach lokalnych i regionalnych, dlatego miło nam było wesprzeć jeden z organizowanych przez nie plebiscytów – mówi Tomasz Pietrzyk, PR manager Grupy Amica.

kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
Public Relations Manager, Grupa Amica
Eliza Orepiuk-Szymura

eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl

tel: +48 882 393 992

Biuro Prasowe
Grupa Amica
Biuro Prasowe

media@amica.pl

informacje o firmie

Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na ponad 60 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2018 roku skonsolidowany obrót grupy wyniósł ponad 750 mln EUR.

załączniki

kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
Public Relations Manager, Grupa Amica
Eliza Orepiuk-Szymura

eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl

tel: +48 882 393 992

Biuro Prasowe
Grupa Amica
Biuro Prasowe

media@amica.pl

informacje o firmie

Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na ponad 60 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2018 roku skonsolidowany obrót grupy wyniósł ponad 750 mln EUR.