media/marketing/reklama

Gwiazdy w cyklu wideo „Poznaj mojego psa”

W nowym programie serwisu Pudelek.pl gwiazdy prezentują swoich czworonożnych przyjaciół. W pierwszym odcinku „Poznaj mojego psa” wystąpiła Małgorzata Rozenek-Majdan. Emisja już w piątek, 18 października. Format powstaje w ramach akcji #zerwijmyłańcuchy. Redakcja i gwiazdy zachęcają w niej do zbiórki pieniędzy na nowe budy, miski i elastyczne linki, które zastąpią ciężkie łańcuchy najbardziej potrzebującym pomocy psom.

„Poznaj mojego psa” to nowy format wideo przygotowywany przez Pudelek.pl w ramach corocznej akcji #zerwijmyłańcuchy. Gwiazdy prezentują w nim swoje mniej znane zwierzęta, które towarzyszą im w codziennym życiu. Opowiadają historie związane z nimi, pokazują, jaką miłością są one obdarzane w ich domach, a przede wszystkim zachęcają innych, by pomóc psom uwięzionym na łańcuchach. Pierwszy odcinek z Małgorzatą Rozenek-Majdan już w piątek, 18 października, kolejne publikowane będą co tydzień. Wystąpią w nich m.in. Gabi Drzewiecka, Leszek Stanek i Joanna Krupa.

Poznaj mojego psa

Pudelek.pl dołączył do wyzwania #zerwijmyłańcuchy, które organizuje portal psy.pl. Łańcuch, na którym wiele psów spędza całe życie, waży minimum 2 kilogramy. To tak, jakby mieć powieszoną u szyi dwulitrową butelkę wody mineralnej. Wyzwanie pozwala odczuć ciężar na własnej szyi i zarazem zachęcić do zrobienia czegoś dobrego dla krzywdzonych zwierząt. Ambasadorką akcji została Kasia Moś.

Pudelek to miejsce, w którym oprócz rozrywki i informacji z życia gwiazd, redakcja porusza ważne dla Polaków problemy społeczne. Wspieranie takich inicjatyw jak akcja #zerwijmyłańcuchy jest dla nas bardzo ważne. Nasze ogromne zasięgi chcemy wykorzystać do szerzenia świadomości w tematyce m.in. humanitarnego traktowania zwierząt – mówi Agnieszka Rowicka, manager ds. rozwoju show-biznes w WP.

Gwiazdy w „Poznaj mojego psa” zachęcają do wsparcia dowolną kwotą zbiórki dostępnej pod adresem pomagam.pl/zerwijmylancuchy. Pieniądze zebrane podczas akcji zostaną przeznaczone na zakup wyprawek dla psów łańcuchowych. To ocieplana buda, miękka obroża, długa i lekka linka oraz metalowe miski. Koszt jednego zestawu wynosi tysiąc złotych.

O udział w projekcie poprosiliśmy największe polskie gwiazdy i influencerów. Co budujące, zgodzili się prawie wszyscy. Odpowiedź naszej pierwszej bohaterki, Małgorzaty Rozenek-Majdan, była wręcz błyskawiczna. Zatem „Poznajcie ich psy” – mówi Łukasz Zając, wydawca serwisu i producent programu.

13. edycja akcji #zerwijmyłańcuchy to apel o humanitarne traktowanie psów łańcuchowych. Wraz ze zbiórką organizuje ją portal psy.pl, który współpracuje z Towarzystwem Opieki nad Zwierzętami w Polsce oraz innymi markami. Wyprawki trafią do najbardziej potrzebujących psów. Akcja potrwa do końca grudnia 2019.

Pudelka każdego miesiąca odwiedza ponad 5 mln realnych użytkowników, a redakcja codziennie pisze o gwiazdach i najgorętszych tematach w show-biznesie. Swoją rozpoznawalność i unikatowy charakter wykorzystuje w szczytnym celu. W kwietniu tego roku dziennikarze serwisu prowadzili akcję „Kundelek Tygodnia”, dzięki której trzy psy w podeszłym wieku znalazły nowe domy, a do schronisk dotarły koce, dziesiątki kilogramów żywności i ponad 12 tys. złotych. Organizacja zbiórki i promowanie adopcji zwierząt spotkały się z entuzjastyczną reakcją użytkowników.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.