polityka media/marketing/reklama
„Do Rzeczy” (40) Przegrana rewolucja Mariusza Maxa Kolanko. Historia nieudanego wejścia do świata polityki
Wręczał kwiaty Jolancie Kwaśniewskiej, handlował dywanami, prowadzi telewizję internetową i zapowiada w Polsce rewolucję. Eksperci podejrzewają jednak, że Max Kolonko gra raczej o podtrzymanie własnej „marki” na rynku i związane z tym finansowe wpływy – pisze Wojciech Wybranowski w artykule „Człowiek z YouTube”.
Na łamach „Do Rzeczy” również:
Zapracowaliśmy na wiarygodność – mówi Stanisław Karczewski, marszałek Senatu, w rozmowie z Maciejem Pieczyńskim.
Dotarliśmy do „Strategii wprowadzenia równości małżeńskiej w Polsce na lata 2016–2025”. Oto co nas czeka – ostrzega Łukasz Warzecha w artykule „Plany LGBT wobec Polski”.
To są wybory o Polskę – mówi Piotr Gliński, wicepremier, minister kultury i dziedzictwa narodowego w rozmowie z Piotrem Goćkiem.
Ukraińskie miasto w niewielu akcentach przypomina dziś o polskiej historii – zauważa Adam Hlebowicz w artykule „Humań – miejsce zapomniane?”
Demokraci chcą doprowadzić do przedwczesnego wyrzucenia z Białego Domu obecnego prezydenta. Histeryczna polityczna zagrywka bardziej niż Donaldowi Trumpowi zaszkodzi jednak samej Partii Demokratycznej i jej liderce Nancy Pelosi – pisze Jacek Przybylski w tekście „Groźna gra w impeachment”.
Ponad pół miliona osób uwięzionych w hotelach i na lotniskach w różnych zakątkach globu. To efekt upadku
najstarszego na świecie biura podróży. Bankructwo brytyjskiego touroperatora pociągnęło też za sobą upadek spółki Neckermann Polska. A to dopiero początek rewolucyjnych zmian – zauważa Jacek Przybylski w artykule „Turystyczne tsunami”.
Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Waldemar Łysiak w 350. rocznicę śmierci wielkiego artysty: Rembrandt – Szekspir malarstwa.
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 30 września 2019
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.