technologie

Większa oferta ThinkBooków dla małych i średnich firm

06.09.2019 | Lenovo

Lenovo wprowadza na rynek ThinkBooki 14 i 15 z procesorami Intel® Core™ 10. generacji, przeznaczone dla małych i średnich firm, a także nowsze wersje pozostałych modeli z linii ThinkBook

BERLIN, Niemcy, 5 września 2019 r. — Firma Lenovo zapowiedziała dziś na Lenovo Tech Life nowe laptopy średniej klasy ThinkBook 14 i 15 przeznaczone dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Urządzenia te poszerzają ofertę zapowiedzianą na konferencji Lenovo Accelerate i powstały z myślą o wydajności oraz wygodnej łączności. Firma udostępnia też odświeżona wersję ThinkBook 13s — z procesorami Intel® Core™ 10. generacji. ThinkBooki to eleganckie laptopy zaspokajające potrzeby współczesnych biur. Dzięki wydajności, zabezpieczeniom i funkcjom łączności zapewniają inteligentniejsze środowisko pracy klientom ceniącym styl i umiarkowane ceny.

ThinkBooki dla współczesnych pracowników

Każde przedsiębiorstwo może dokonać inteligentnej transformacji, ale szczególnie dotyczy to mniejszych, bardziej elastycznych podmiotów ze zmotywowanym i obeznanym z nowymi technologiami personelem. Nowa seria ThinkBook to laptopy przeznaczone dla małych i średnich firm oraz użytkowników, którym zależy na prywatności i umiarkowanym poziomie wydatków. ThinkBooki z założenia przypominają urządzenia dla użytkowników indywidualnych. Mają elegancką obudowę z aluminium, która kryje w sobie funkcje biznesowe i zabezpieczenia ThinkShield.

Odpowiadając na pytanie o najważniejsze cechy urządzenia służbowego, niemal 40% respondentów z pokolenia Millenialsów i generacji Z w badaniu przeprowadzonym przez Lenovo w Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Europie i Azji wskazało „materiał” i „wygląd”. Chcą oni korzystać z urządzeń dopełniających ich osobowość i oferujących funkcje charakterystyczne dla smartfonów.

Ta obeznana z technologiami grupa stanowi obecnie niemal 60% nowych pracowników, którzy oprócz wysokiej klasy wyglądu oczekują urządzeń umożliwiających pracę z dowolnego miejsca. Użytkownicy ci potrzebują narzędzi ułatwiających współpracę, aby działać elastycznie, kreatywnie i produktywnie niezależnie od miejsca: przy przechodnim biurku lub podczas podróży. Inteligentne funkcje, wszechstronna łączność i wysoka wydajność to najważniejsze poszukiwane przez nich cechy, a menedżerowie IT mogą być pewni, że zabezpieczenia klasy biznesowej ThinkShield będą chronić użytkowników i ich dane.

Komputery ThinkBook powstały z uwzględnieniem opinii użytkowników, aby zapewnić osobom z pokolenia cyfrowego narzędzia do współpracy, dzięki którym mogą działać elastycznie, kreatywnie i produktywnie. Jednocześnie zaspokajają one oczekiwania działów IT pod względem zabezpieczeń klasy biznesowej.

Wysoka wydajność, wygodne zabezpieczenia i inteligentna praca

Wysokiej klasy wyglądowi i stylowi laptopów ThinkBook towarzyszy innowacyjność i zaawansowane technologie. Te urządzenia w obudowie z aluminium i magnezu oferują funkcje przydatne w biznesie i dostosowane do współczesnego, dynamicznego stylu pracy.

Cechy i funkcje:

Wydajność:

  • Procesor Intel® Core™ 10. generacji zapewnia wyjątkową wydajność oraz jej dostosowywanie do aktualnych zadań przy użyciu sztucznej inteligencji. Więcej informacji można znaleźć
  • Dużo miejsca w szybkiej pamięci masowej PCIe SSD oraz pamięci operacyjnej DDR4 do płynnej obsługi nawet najtrudniejszych zadań. Możliwości zwiększa dodatkowo pamięć Intel® Optane™ Memory H10 z pamięcią masową Solid State.

Wygodne zabezpieczenia:

  • Odblokowywanie i włączanie komputera jednym inteligentnym przyciskiem zasilania z wbudowanym czytnikiem linii papilarnych.
  • Osłona kamery ThinkShutter oferująca poczucie prywatności.

Inteligentna praca:

  • Ukryty port USB chroniący przekaźnik bezprzewodowej myszy przed utratą lub kradzieżą.
  • Klawisze szybkiego dostępu do obsługi połączeń w Skype dla firm.
  • W pełni funkcjonalny port USB-C 2. generacji umożliwiający podłączanie i ładowanie dowolnych urządzeń z gniazdem USB-C. Dzięki temu nie trzeba nosić ze sobą różnych ładowarek.

CYTATY

„ThinkBooki nie są po prostu kolejną linią laptopów. Zaprojektowaliśmy je specjalnie z myślą o nowych pracownikach z pokoleń millenialsów i Z, aby działały równie łatwo i reagowały tak szybko jak smartfony” — powiedział Eric Yu, senior vice president i general manager segmentu Lenovo SMB. „Co więcej, ThinkBooki zaspokajają też oczekiwania pod względem wydajności i zabezpieczeń klasy biznesowej, co znacznie ułatwia pracę menedżerom IT”.

Ceny i dostępność2
ThinkBook 14 będzie dostępny od listopada 2019 r. w cenie od 675 EUR.
ThinkBook 15 będzie dostępny od listopada 2019 r. w cenie od 665 EUR.
ThinkBook 13s IML będzie dostępny od listopada w 2019 r. w cenie od 685 EUR.

1 Łączność Wi-Fi 6 będzie dostępna w wybranych laptopach Lenovo ThinkBook. Dostępność i konfiguracje różnią się w zależności od rynku.

2 Ceny nie obejmują podatków, kosztów wysyłki ani opcji, mogą ulec zmianie bez powiadomienia i podlegają dodatkowym warunkom. Ceny sprzedawców mogą się różnić. Daty dostępności w sprzedaży mogą się różnić w zależności od lokalizacji. Produkty mogą być dostępne tylko na wybranych rynkach. Wszystkie oferty są uzależnione od dostępności. Lenovo zastrzega sobie prawo do zmiany oferty, funkcji i specyfikacji produktów w dowolnym czasie i bez powiadomienia.

LENOVO, THINKBOOK, THINKSHIELD i THINKSHUTTER są znakami towarowymi Lenovo. Intel, Optane i Intel Core są znakami towarowymi firmy Intel Corporation oraz jej podmiotów zależnych w USA i innych krajach. Wszystkie inne znaki towarowe należą do odpowiednich właścicieli. ©2019, Lenovo Group Limited.

kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
Account Manager, Publicis Media
Agnieszka Kowalska

lenovo@publicismedia.com

Bartosz Dul
Junior Account Manager, Publicis Media
Bartosz Dul

bartosz.dul@publicismedia.com

informacje o firmie

O firmie Lenovo

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 50 mld USD, zatrudniającą 57 000 pracowników i działającą na 180 rynkach świata. Realizując śmiałą wizję dostarczania inteligentnych technologii wszystkim użytkownikom, opracowujemy przełomowe rozwiązania sprzyjające powstawaniu bardziej otwartego, godnego zaufania i rozwijającego się w zrównoważony sposób społeczeństwa cyfrowego. Projektując, konstruując i produkując najpełniejszą na świecie ofertę inteligentnych urządzeń oraz infrastruktury, stoimy na czele inteligentnej transformacji, aby stwarzać lepsze doświadczenia i szanse milionom klientów z całego świata. Więcej informacji można uzyskać pod adresem https://www.lenovo.com, obserwując nas w serwisach LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube, Instagram i Weibo, a także zapoznając się z najświeższymi aktualnościami w naszym serwisie StoryHub.

załączniki

kontakt dla mediów
Agnieszka Kowalska
Account Manager, Publicis Media
Agnieszka Kowalska

lenovo@publicismedia.com

Bartosz Dul
Junior Account Manager, Publicis Media
Bartosz Dul

bartosz.dul@publicismedia.com

informacje o firmie

O firmie Lenovo

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest firmą z listy Fortune Global 500 o obrotach sięgających 50 mld USD, zatrudniającą 57 000 pracowników i działającą na 180 rynkach świata. Realizując śmiałą wizję dostarczania inteligentnych technologii wszystkim użytkownikom, opracowujemy przełomowe rozwiązania sprzyjające powstawaniu bardziej otwartego, godnego zaufania i rozwijającego się w zrównoważony sposób społeczeństwa cyfrowego. Projektując, konstruując i produkując najpełniejszą na świecie ofertę inteligentnych urządzeń oraz infrastruktury, stoimy na czele inteligentnej transformacji, aby stwarzać lepsze doświadczenia i szanse milionom klientów z całego świata. Więcej informacji można uzyskać pod adresem https://www.lenovo.com, obserwując nas w serwisach LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube, Instagram i Weibo, a także zapoznając się z najświeższymi aktualnościami w naszym serwisie StoryHub.