media/marketing/reklama

Dwa wyróżnienia dla marki Amica

06.09.2019 | Amica S.A.

Niezależny test „Deutschlands Kaufempfehlung”, opublikowany w magazynie Focus, stworzony we współpracy z Instytutem Zarządzania i Badań Ekonomicznych (IMWF), zbadał ponad 800 produktów i marek z ponad 60 branż. Wśród wyróżnionych w kategorii „Kuchnie wolnostojące” i „Zestawy” (płyta grzejna + piekarnik) znalazła się polska marka Amica, produkująca sprzęt grzejny we Wronkach.

Wielu konsumentów podczas kupna sprzętu sugeruje się opiniami innych kupujących. Im więcej pozytywnych ocen i komentarzy, tym lepiej. Szczególnie w Internecie. Właśnie ten sektor po raz pierwszy zbadał Deutschland Test we współpracy z Instytutem Zarządzania i Badań Ekonomicznych (IMWF). Pod lupę wzięto 800 produktów lub marek z ponad 60 branż. Zwycięzcy testu otrzymali ocenę „Niemiecka Rekomendacja Zakupu”. Wśród laureatów znalazła się Amica. Wyróżnienie przyznane zostało w kategorii „Kuchnie wolnostojące” i „Zestawy” (płyta + piekarnik), plasując urządzenia polskiego producenta na pierwszych pozycjach rankingu. Wyniki badania zostały opublikowane
w magazynie Focus Money, w numerze 13/19.

Ekspozycja Grupy Amica od lat cieszy się zainteresowaniem na targach IFA. W tym roku również będzie można oglądać ją od 6 do 11 września w Berlinie. Podczas dni targowych na sprzętach grzejnych linii Q-type, sygnowanych znakiem „Deutschlands Kaufempfehlung”, gotować będą najlepsi szefowie kuchni.

kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
Public Relations Manager, Grupa Amica
Eliza Orepiuk-Szymura

eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl

tel: +48 882 393 992

Biuro Prasowe
Grupa Amica
Biuro Prasowe

media@amica.pl

informacje o firmie

Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na ponad 60 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2018 roku skonsolidowany obrót grupy wyniósł prawie 700 mln EUR.

załączniki

kontakt dla mediów
Eliza Orepiuk-Szymura
Public Relations Manager, Grupa Amica
Eliza Orepiuk-Szymura

eliza.orepiuk-szymura@amica.com.pl

tel: +48 882 393 992

Biuro Prasowe
Grupa Amica
Biuro Prasowe

media@amica.pl

informacje o firmie

Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia) oraz CDA (Wielka Brytania) i Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na ponad 60 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2018 roku skonsolidowany obrót grupy wyniósł prawie 700 mln EUR.