wydarzenia handel kultura/sztuka/rozrywka
Samochodowe kino letnie w centrach handlowych Carrefour przez całe wakacje
Już w najbliższy piątek rozpoczyna się cykl bezpłatnych seansów filmowych na parkingach centrów handlowych należących do Carrefour Polska. Wakacyjna atrakcja będzie dostępna dla klientów z Grudziądza, Zamościa, Rybnika, Olsztyna i Szczecina. Wśród filmów m.in. nagrodzony czterema Oscarami film „Bohemian Rhapsody”.
Podobnie jak w poprzednich latach, tak i w te wakacje Carrefour Polska, właściciel i zarządca centrów handlowych, zaprasza na darmowe seanse kinowe w ramach „Samochodowego kina letniego”, cieszącego się wielką popularnością wśród klientów.
Kinowe hity zostaną zaprezentowane na parkingach 5 centrów handlowych Carrefour: Galerii Grudziądzkiej, Centrum Handlowego Lwowska w Zamościu, Galerii Śląskiej w Rybniku, Centrum Handlowego Olsztyn i Galerii Gryf w Szczecinie.
Projekcje odbędą się w specjalnych strefach, na ekranach o powierzchni około 140 mkw., zaś dźwięk nadawany będzie z nadajników FM na dedykowanej stacji radiowej.
Dla niezmotoryzowanych kinomanów przewidziano strefę z leżakami i nagłośnieniem plenerowym. Na uczestników seansów filmowych czeka także bezpłatny popcorn.
Pierwsze spotkania w ramach „Samochodowego kina letniego” odbędą się w piątek 5 lipca w Galerii Grudziądzkiej przy ul. Konarskiego 45 w Grudziądzu oraz Centrum Handlowym Lwowska przy ulicy Lwowskiej 56 w Zamościu. Seanse rozpoczną się o godzinie 21.30. Udział w pokazach jest bezpłatny.
Harmonogram „Samochodowego kina letniego”
LIPIEC
Galeria Grudziądzka, ul. Konarskiego 45, Grudziądz: 5,12,19,26 lipca (piątek)
CH Lwowska, ul. Lwowska 56, Zamość: 5,12,19,26 lipca (piątek)
Galeria Śląska, ul. Gliwicka 45, Rybnik: 6,13,20,27 lipca (sobota)
CH Olsztyn, ul. Krasickiego 1B, Olsztyn: 6,13,20,27 lipca (sobota)
SIERPIEŃ
Galeria Grudziądzka, ul. Konarskiego 45, Grudziądz: 2,9,16,23 sierpnia (piątek)
Galeria Gryf, ul. Wiosenna 32, Szczecin: 3,10,17,24 sierpnia (sobota)
Galeria Śląska, ul. Gliwicka 45, Rybnik: 3,10,17,24,31 sierpnia (sobota)
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, światowy lider i referencyjna sieć branży detalicznej, posiada ponad 12 000 sklepów i e-sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour jest multilokalną, multiformatową i omnikanałową grupą handlową, zatrudniającą ponad 384 000 osób na całym świecie i generującą sprzedaż w wysokości 103,7 miliarda euro w 2016 roku. Każdego dnia 13 milionów klientów na całym świecie odwiedza sklepy Carrefour, których wyróżnikiem jest jakość i zaangażowanie w zrównoważony handel.
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.