polityka media/marketing/reklama
„Do Rzeczy” (21) Wojna hybrydowa. Izrael kontra Polska
Sprawa mienia bezspadkowego jest częścią większej wojny – o uznanie win całego świata wobec Żydów. Polska właśnie przegrywa bitwę – zauważa Rafał A. Ziemkiewicz w artykule „To jest wojna”.
Znany żydowski architekt, który zaatakował polskiego ambasadora w Tel Awiwie, stał się w izraelskich mediach ofiarą polskiego rządu i służb. Takie postępowanie wobec Polski zdarza się coraz częściej – pisze Marcin Makowski w tekście „Uderzanie kłamstwem”.
Na łamach „Do Rzeczy” również:
Tusk używa nowego Palikota – mówi Joachim Brudziński, szef MSWiA, wiceprezes PiS, w rozmowie z Wojciechem Wybranowskim.
To wystawa - opowieść o artystycznym potencjale XVI-wiecznej Wenecji. Jakby dla kontrastu zrealizowana w jednej z najnowocześniejszych metropolii – we Frankfurcie nad Menem – pisze Monika Małkowska w artykule „Rzeczpospolita koloru i kasy”.
W Brukseli warto być cierpliwym – mówi Anna Fotyga, poseł PiS do Parlamentu Europejskiego, była minister spraw zagranicznych w rozmowie z Piotrem Semką.
Ze swymi sztandarowymi postaciami Goethego i Schillera Weimar zawsze aspirował do roli duchowej stolicy Niemiec. W tym roku ma dodatkowe powody do chluby. To tu sto lat temu, w 1919 r., powstała republika nieprzypadkowo zwana weimarską i tu sto lat temu powstał Bauhaus – jedna z najbardziej wpływowych szkół wzornictwa i architektury w XX w. – pisze Piotr Semka z Weimaru w tekście „Krzepki stulatek Bauhaus”.
Są rzeczy, które wydawać by się mogły niezmienne, ot choćby taka, że ojciec, papież i japoński cesarz nigdy nie przechodzą na emerytury. Z tych trzech instytucji już tylko jedna się nie zmieniła – zauważa Tomasz P. Terlikowski w artykule „Demitologizacja cesarstwa”.
Superjet 100 był nadzieją rosyjskiego przemysłu lotniczego i oczkiem w głowie prezydenta Władimira Putina. Jego kolejne katastrofy sprawiły jednak, że popyt na te maszyny jest mizerny, a firma, która miała podbić świat, nie podbiła nawet rodzimego rynku – pisze Jacek Przybylski w tekście „Uziemione marzenia Putina”.
Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Agnieszka Niewińska o tym, jak zbić fortunę na sprzątaniu?
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 20 maja 2019
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.