polityka media/marketing/reklama
„Do Rzeczy” (20) Kościół do bicia. Odsłaniamy kulisy ataku Jażdżewskiego
Czy w Polsce realizowany jest scenariusz irlandzki? Czy za pomocą środowisk i pism finansowanych przez
George’a Sorosa i niemieckich liberałów przeprowadzana jest u nas rewolucja mentalna? Wystąpienie Leszka
Jażdżewskiego może sugerować, że tak właśnie jest – pisze Tomasz P. Terlikowski w artykule „Elita młodych antykatolików".
W walce o nowy porządek zawsze sięgano po oskarżenia wobec Kościoła – zauważa Grzegorz Kucharczyk w tekście „Antykościelny schemat”.
Na łamach „Do Rzeczy” również:
Nic nigdy nie jest na zawsze – mówi prof. Ryszard Legutko, europoseł PiS, przewodniczący Grupy EKR w Parlamencie Europejskim, w rozmowie z Piotrem Semką.
W najnowszej ekranizacji słynnej powieści wszystko jest niemal perfekcyjne, brak jednak głębi prozy Josepha Hellera i szaleństwa, które ją przenika – stwierdza Piotr Gociek w artykule „Paragraf na wiek XX”.
Nasz prawdziwy cel to Sejm – mówi dr Sławomir Mentzen, ekonomista, wiceprezes partii KORWiN, kandydat Konfederacji w wyborach do Parlamentu Europejskiego, w rozmowie z Maciejem Pieczyńskim.
W 1983 r. Biuro Paszportów MSW wydało postanowienie o wpisaniu Jacka Kaczmarskiego, jako cudzoziemca o nieustalonym obywatelstwie, do indeksu osób niepożądanych w Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej – pisze Grzegorz Majchrzak w artykule „Kaczmarski – persona non grata”.
Władze w Rosji czasem potrzebują małej, zwycięskiej wojny. Kto będzie chciał ginąć za lodowe, niezamieszkane obszary na Arktyce? – zastanawia sięMarek Budzisz w tekście „Nadchodzi lodowa wojna?”
UE przyjęła regulację, która pozwoli karać koncerny za sprzedawanie w niektórych krajach gorszych produktów w takim samym opakowaniu. Konsumentom nie będzie jednak łatwo walczyć o równe traktowanie– zauważa Łukasz Zboralski w artykule „Unia dwóch smaków”.
Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Jacek Przybylski o synu księcia Harry’ego i amerykańskiej aktorki Meghan Markle.
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 13 maja 2019.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.