internet kultura/sztuka/rozrywka

Top Gear w Telewizji WP

Najsłynniejszy program motoryzacyjny na świecie, Top Gear, będzie emitowany w Telewizji WP, która od BBC Studios wykupiła prawa do pięciu serii kultowego show. Emisja rozpocznie się od 14. sezonu. Premiera już w najbliższą niedzielę, 7 kwietnia o godz. 22:00, powtórki w czwartki o godz. 20:00.

Program prowadzą Jeremy Clarkson, Richard Hammond oraz James May. W 14. serii James przekształca przyczepę kempingową w sterowiec. Richard, chcąc rozwiązać problemy związane z podróżami lotniczymi, ściga maszynę lotniskową wzdłuż pasa startowego. Pierwszy odcinek sezonu to słynne poszukiwania najlepszej drogi na świecie, a akcja dzieje się w Rumunii. W kolejnych, prowadzący stają także przed wyzwaniem „drogi śmierci” w Boliwii.

©Top Gear, Seria 14, BBC Studios (prosimy o podawanie pełnego tytułu).jpg©Top Gear, Seria 14, BBC Studios

Telewizja WP pokaże pięć serii kultowego show (sezony od 14. do 18.). Wraz z włączeniem programu do ramówki zaplanowano kampanię promocyjną. Zapowiedzi pojawią się w magazynach Auto Motor i Sport, Logo i Focus. Spoty wideo emitowane będą w sieciach fitness w 30 polskich miastach oraz na ekranach ZTM Warszawa. W dniu emisji pojawią się również reklamy radiowe, m.in. w stacjach Rock Radio, RMF Maxx oraz Złote Przeboje. Autopromocję (m.in. display oraz instream) zaplanowano na stronie głównej WP, w serwisie WP Autokult oraz WP Moto. Za wszystkie działania odpowiadają zespoły Telewizji WP oraz marketingu Wirtualnej Polski.

Systematyczny rozwój Telewizji WP pozwala nam pozyskiwać najlepsze formaty, do których niezaprzeczalnie należy Top Gear. Przed nami ponad 30 ekscytujących odcinków. W kolejnych miesiącach naszym widzom chcemy pokazać również produkcje własne, nad którymi właśnie pracujemy – mówi Jagna Wiszniewska, dyrektor zarządzająca Telewizji WP.

Telewizja WP nadaje od grudnia 2016 roku. W jej ramówce znaleźć można światowe filmy i seriale nieemitowane wcześniej w polskich kanałach otwartej telewizji, autorskie programy publicystyczne, w tym „Tłit” i „Money. To się liczy”, rozrywkowe: „Klika Pudelka” oraz szereg programów dokumentalnych i poradniczych, w tym popularnych o remontowaniu i urządzaniu wnętrz.

Stacja dostępna jest naziemnie na ósmym multipleksie (MUX8), na platformie NC+ (kanał 170) oraz w najlepszych sieciach kablowych, w tym m.in.: UPC (kanał 116/158), Vectra (128), Multimedia (38), Netia (30), Inea (28), Toya (17) oraz wielu innych.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie

 

 
 
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie