internet media/marketing/reklama

Opłacanie rachunków i wzmocnione bezpieczeństwo w poczcie Wirtualnej Polski

Szybkie i bezpieczne płatności w poczcie elektronicznej. Wszyscy użytkownicy WP Poczty i Poczty o2 mogą korzystać z nowej funkcji opłacania rachunków bezpośrednio w skrzynkach. Pomogą w tym fiszki, które wyświetlają się przy wiadomościach od zatwierdzonych przez WP dostawców. Dodatkowo, usługi pocztowe WP, jako pierwsze w Polsce, wspierają też mechanizm bezpieczeństwa DMARC.

Opłać rachunki w poczcie elektronicznej
Fiszki z rachunkiem umożliwiają płatność m.in. za Internet, telefon lub telewizję bezpośrednio ze skrzynki pocztowej, na którą został dostarczony list z rachunkiem lub fakturą. Funkcjonalność została wcześniej udostępniona użytkownikom Poczty o2 i spotkała się z ciepłym przyjęciem. Już teraz wiele osób korzysta z niej regularnie.

Fiszki z rachunkiem są usługą bezpieczną. Opłacanie jest możliwe tylko w przypadku otrzymania rachunku lub faktury od nadawcy potwierdzonego przez WP. Lista obsługiwanych dostawców jest stale powiększana. Płatność odbywa się w kilku kliknięciach szybkim przelewem lub kartą płatniczą, a historia wszystkich płatności za rachunki zrealizowane w ten sposób jest widoczna w profilu użytkownika. ­

­– Jako lider wśród polskich dostawców poczty elektronicznej, stale udoskonalamy usługę i chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych użytkowników. Opłacanie rachunków bez wylogowania ze skrzynki to kolejna funkcjonalność, która ma ułatwić im zarządzanie swoimi codziennymi sprawami i obowiązkami. To jedna z wielu nowości, nad którymi pracujemy, by nadać naszej Poczcie nowego wymiaru – mówi Joanna Skwarna, wiceprezes ds. płatnych produktów w WP Media SA.

platnosci_WP_Poczta.png

Pełne bezpieczeństwo z DMARC
WP Poczta i Poczta o2 jako pierwsze w Polsce wspierają mechanizm bezpieczeństwa DMARC (ang.: Domain-based Message-Authentication, Reporting and Conformance). Definiuje on, co serwer WP odbierający wiadomość, zrobi z tą, która nie przeszła wcześniejszych etapów weryfikacji. W efekcie wiadomość może trafić do kwarantanny, spamu lub zostać przez serwer usunięta. Nowe rozwiązanie przygotowuje także automatyczne raporty i informuje nadawców wiadomości o podjętych akcjach.

– Wdrożenie DMARC to nasza odpowiedź na zwiększającą się liczbę ataków phishingowych – mówi Paweł Milewski, dyrektor obszaru poczta w WP i dodaje – coraz więcej oszustów podszywa się pod zaufane instytucje i firmy w celu wyłudzenia prywatnych danych lub skłonienia do niebezpiecznego działania. Jako największy polski dostawca poczty elektronicznej nie pozostajemy na to obojętni. Dziękuję całemu zespołowi za zaangażowanie w realizacji tego wyzwania.

Zespół pocztowy Wirtualnej Polski stale monitoruje zagrożenia i udoskonala zabezpieczenia antyspamowe i antyphishingowe. Łącznie na swoich kontach użytkownicy WP Poczty i Poczty o2 przechowują ponad 80 mld e-maili, na dobę otrzymują 150 mln nowych wiadomości, odczytując nawet do 8 tys. z nich na sekundę. Serwisy WP Poczta i Poczta o2 w lutym 2019 miały ponad 10 mln użytkowników, najwięcej spośród polskich serwisów pocztowych.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie

 

 
 
kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie