nowe produkty/usługi towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Nowy KitKat Green Tea Matcha – poczuj smak prosto z Japonii!

22.02.2019 | Nestlé Polska S.A.

Odpowiadając na oczekiwania miłośników czekolady z całego świata Nestlé wprowadza na rynek europejski nowy KitKat Green Tea Matcha. Ten wyjątkowy smak przybywa do nas prosto z Japonii i stanowi unikalne połączenie zielonej herbaty z białą czekoladą. Od teraz możemy się nim cieszyć w dowolnym momencie, bez konieczności odbywania dalekiej podróży.

Już od połowy marca miłośnicy czekolady w Polsce będą mogli się cieszyć smakiem nowego KitKat Green Tea Matcha. To wyjątkowe połączenie matcha, czyli sproszkowanej zielonej herbaty z gładką, białą czekoladą. Do tej pory zachwycali się nim głównie mieszkańcy Japonii i odwiedzający ten kraj turyści.

Od momentu swojego powstania w 1935 roku, w Wielkiej Brytanii, KitKat zyskał popularność na całym świecie. W Japonii, w ciągu ostatnich 20 lat, Nestlé wprowadziło tę markę na bardzo wysoki poziom, dzięki innowacyjnym połączeniom smakowym i inspirującym edycjom specjalnym. Cieszymy się, że w tym roku wprowadzamy do Europy jeden z najbardziej kultowych japońskich KitKatów – powiedział Alexander von Maillot, Dyrektor Globalny Biznesu Słodyczy w Nestlé.

KitKat Green Tea Matcha to kolejna ciekawa nowość od Nestlé. W 2018 r. marka wprowadziła KitKat Ruby – pierwszy baton w rubinowej czekoladzie. Na rynek europejski KitKat Green Tea Matcha jest produkowany w Hamburgu, w Niemczech. Do jego wytwarzania używa się ziaren kakaowych, posiadających certyfikat UTZ, będący potwierdzeniem przestrzegania dobrych praktyk rolniczych na plantacjach, oraz prawdziwej zielonej herbaty z Japonii i Chin. Nie zawiera on sztucznych barwników, aromatów ani konserwantów.

Batony KitKat Ruby i KitKat Green Tea Matcha to kolejny dowód na to, jak bardzo jesteśmy zaangażowani w rozwijanie naszej wiodącej, międzynarodowej marki słodyczy. W ostatnich latach wprowadziliśmy także inne nowatorskie smaki i produkty premium do rodziny KitKat, w tym m.in. KitKat Chunky i KitKat Senses! – podsumowuje Alexander von Maillot.

KitKat jest silną, globalną marką wśród słodyczy, o czym świadczy fakt, że w każdej sekundzie na całym świecie konsumowane jest aż 150 batonów KitKat. To także marka numer jeden oraz najsilniejszy produkt w słodyczowym portfolio Nestlé. Do Japonii zawitała w 2000 r. ze smakiem truskawkowym. Od momentu pojawienia się, batony KitKat stały się tam bardzo popularne i na przestrzeni lat występowały w ponad 350 smakach. To właśnie jeden z nich stał się inspiracją do stworzenia KitKat Green Tea Matcha.

Więcej informacji o marce KitKat w Japonii dostępnych jest na stronie: https://nestle.jp/brand/kit/inbound/en/

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.