media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Pracownicy Banku BGŻ BNP Paribas przeznaczyli 1 500 godzin na wsparcie lokalnych inicjatyw

06.02.2019 | Bank BNP Paribas

Sześćdziesiąt dwie i pół doby – tyle czasu w przeliczeniu spędzili pracownicy Banku BGŻ BNP Paribas, wspierając od września do końca grudnia społeczności i inicjatywy lokalne. Tak można najkrócej podsumować pierwszą edycję akcji „Lokalny Ambasador Banku”. Obecnie trwają zgłoszenia do jej drugiej odsłony.

Spotkania w oddziałach, szkołach i lokalnych fundacjach. Projekty, promujące zdrowy tryb życia, zwiększające świadomość finansową i edukujące dzieci, młodzież oraz seniorów. Do tego eventy, festiwale i spotkania okolicznościowe. Czterdziestu ośmiu pracowników Banku BGŻ BNP Paribas przez ponad trzy miesiące aktywnie włączało się w życie ludzi z najbliższego im otoczenia, podkreślając swoje zaangażowanie w funkcjonowanie społeczności lokalnych.

Jedną z inicjatyw o najwyższej frekwencji była akcja, w którą zaangażowała się Anna Trojanowska – dyrektor oddziału Banku BGŻ BNP Paribas na ulicy Przy Agorze w Warszawie. W wydarzeniu wzięły udział dzieci z ponad 100 szkół w Polsce i na Litwie, by wspólnie pobić rekord Guinessa i zebrać w jednym czasie jak największą liczbę uczestników lekcji o nowoczesnych technologiach. Bank BGŻ BNP Paribas był sponsorem koszulek dla uczestników wydarzenia.

- Udało nam się dołączyć do wydarzenie absolutnie niezwykłego. Podczas lekcji dzieci dowiedziały się na przykład, czym jest internet rzeczy i w jakich obszarach życia z niego korzystamy. Dzieci wykazały ogromne zainteresowanie tym tematem i pokazały, że nowe technologie są dla nich niezwykle fascynujące. Byli z nami nie tylko sami uczniowie, ale też ich rodzice i nauczyciele, dzięki czemu udało się nam zebrać ogromną drużynę fanów nowych technologii – mówi Anna Trojanowska. 

Pracownicy Banku BGŻ BNP Paribas chętnie angażują się w inicjatywy pomocowe, starają się dostrzegać potrzeby i problemy lokalnych społeczności. Program „Lokalny Ambasador Banku”, w który włączyło się blisko 50 pracowników to jedna z wielu realizowanych inicjatyw. 

Pierwsza edycja programu „Lokalnych Ambasadorów Banku” ruszyła we wrześniu 2018 roku. W ramach tej inicjatywy, Bank BGŻ BNP Paribas współpracuje m.in. z organizacją Social Wolves, Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej i Symulatorem Biznesu.

kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

Sławomir Czajkowski
Kierownik Zespołu ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Sławomir Czajkowski

slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl

Michalina Słupska-Benesz
Ekspertka ds. Relacji z Mediami, BNP Paribas Bank Polska
Michalina Słupska-Benesz

michalina.slupska@bnpparibas.pl

Paweł Sokół
Specjalista ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Paweł Sokół

pawel.sokol@bnpparibas.pl

Biuro Prasowe
BNP Paribas Bank Polska
Biuro Prasowe

rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

Sławomir Czajkowski
Kierownik Zespołu ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Sławomir Czajkowski

slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl

Michalina Słupska-Benesz
Ekspertka ds. Relacji z Mediami, BNP Paribas Bank Polska
Michalina Słupska-Benesz

michalina.slupska@bnpparibas.pl

Paweł Sokół
Specjalista ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Paweł Sokół

pawel.sokol@bnpparibas.pl

Biuro Prasowe
BNP Paribas Bank Polska
Biuro Prasowe

rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl

informacje o firmie