polityka media/marketing/reklama
„Do Rzeczy” (4) Kto sieje nienawiść? Jaka będzie polityka po zabójstwie Pawła Adamowicza?
Uznanie, że mord na Pawle Adamowiczu był zbrodnią polityczną, a nie czynem szaleńca, już ustawia PiS w roli moralnego sprawcy. Dla opozycji pokusa, by grać tą sprawą politycznie, będzie bardzo silna – pisze Piotr Semka w artykule „Szok i polityka”.
W polskiej polityce matryca Niewiadomskiego-Narutowicza wykorzystywana jest już instynktownie – zauważa Rafał A. Ziemkiewicz w tekście „Wzorzec Narutowicza”.
Po zabójstwie prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza podczas gdańskiego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy pozostają do wyjaśnienia liczne wątpliwości – pisze Wojciech Wybranowski w artykule „Zabójca z Oliwy”.
Na łamach „Do Rzeczy” również:
Trzeba mieć nadzieję – mówi Błażej Spychalski, sekretarz stanu w Kancelarii Prezydenta RP, rzecznik prezydenta Andrzeja Dudy, w rozmowie z Kamilą Baranowską.
Afera z sanitarnym odstrzałem dzików pokazała, jak łatwo rozpętać w Polsce absurdalną histerię, ale też jak trudno cokolwiek dobrze zorganizować – stwierdza Łukasz Warzecha w artykule „Dzikość rządzenia”.
Rok 2019 na świecie będzie przełomowy dla rynku seriali. W Polsce – odwrotnie – zauważa Piotr Gociek w tekście „Przyjemności po kawałku”.
Zanim zaczniemy projektować politykę zagraniczną, zastanówmy się, czego chcą ważni gracze – USA, Rosja i Niemcy – tłumaczy Jan Parys w artykule „Kosztowna lekkomyślność”.
Andrzej Malinowski był agentem wywiadu wojskowego PRL – pisze Piotr Woyciechowski w tekście „Prezydent »Roman«”.
Czeka nas bitwa o brexit – zapowiada David Davies, członek Izby Gmin z ramienia Partii Konserwatywnej, w rozmowie z Piotrem Włoczykiem.
To Niemcy chcą uderzyć w transport – mówi Andrzej Adamczyki, minister infrastruktury, w rozmowie z Łukaszem Zboralskim.
Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Waldemar Łysiak o czarnej karcie Powstania Styczniowego
oraz Andrzej Nowak ze stałym felietonem w „Do Rzeczy”.
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 21 stycznia 2019
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.