internet technologie media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Bot z ludzką twarzą. Podejmij wyzwanie Banku BGŻ BNP Paribas i pomagaj innym z Asystentem Pomagania

10.12.2018 | Bank BNP Paribas

Chatbot, który potrafi prowadzić konwersację zupełnie tak, jakby po drugiej stronie siedział człowiek, uczy ludzi pomagać innym. Wszystkie osoby, które chcą, aby pomaganie weszło im w nawyk, mogą dołączyć do 21-dniowego wyzwania z udziałem wirtualnego Asystenta Pomagania, który jest dostępny na profilu Banku BGŻ BNP Paribas na Facebooku. 

W ramach akcji „Pomaganie jest fajne” Bank przygotował niecodzienne wyzwanie, dzięki któremu wszyscy, którzy chcą zrobić coś dobrego będą mogli korzystać przez 21 dni z wirtualnego Asystenta Pomagania. Każdego dnia, na uczestników czekać będą nowe zadania. Za ich wykonanie przyznawane będą punkty - odznaki, a najbardziej wytrwali zostaną nagrodzeni. W trakcie tych trzech tygodni dostępne będą również inspirujące materiały video oraz grafiki przygotowane przez ilustratorki Ewę Geruzel, Gosię Detner i Izę Dudzik. 

W akcję włączyli się również m.in.: „Królowa Polskiego Driftu” - Karolina Pilarczyk oraz tester niejednego niezwykłego gadżetu – Unboxall. 

Naszym celem jest zachęcanie do pomagania innym i wypracowania nawyku pomagania. Właśnie z tą myślą przygotowywaliśmy naszego specjalnego chatbota, który dzień po dniu motywuje do troski o innych. Świat się zmienia, ludzie częściej zerkają w telefony niż rozglądają się wokół siebie, dlatego właśnie za pośrednictwem m.in. smartfonów chcemy sprowokować ich do uniesienia głowy znad ekranu i spojrzenia na świat na nowo. Asystent Pomagania jest dostępny na profilu Banku BGŻ BNP Paribas na Facebooku, więc można go mieć ze sobą w telefonie przez cały dzień – mówi Izabela Tworzydło, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w Banku BGŻ BNP Paribas. 

Osoby, które zechcą pochwalić się podjęciem wyzwania i realizacją jego kolejnych elementów – dzięki specjalnej nakładce na zdjęcie profilowe na Facebooku – będą mogli w łatwy sposób poinformować o tym znajomych i być może zainspirować do działania kolejne osoby.

Bank BGŻ BNP Paribas zainicjował akcję „Pomaganie jest fajne!” na początku grudnia. W ramach prowadzonych działań zaangażował się w partnerstwo strategiczne ze Szlachetną Paczką, które obejmuje nie tylko wsparcie finansowe, ale również pomoc pracowników-wolontariuszy. W tegorocznej edycji Szlachetnej Paczki wzięło udział 2 000 pracowników Banku, co stanowi rekord pod względem zaangażowania osób z jednej firmy.

Asystent Pomagania: 21 DNI = 21 okazji do pomagania: https://bit.ly/2L6lNDm 

kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

Sławomir Czajkowski
Kierownik Zespołu ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Sławomir Czajkowski

slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl

Michalina Słupska-Benesz
Ekspertka ds. Relacji z Mediami, BNP Paribas Bank Polska
Michalina Słupska-Benesz

michalina.slupska@bnpparibas.pl

Paweł Sokół
Specjalista ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Paweł Sokół

pawel.sokol@bnpparibas.pl

Biuro Prasowe
BNP Paribas Bank Polska
Biuro Prasowe

rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

Sławomir Czajkowski
Kierownik Zespołu ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Sławomir Czajkowski

slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl

Michalina Słupska-Benesz
Ekspertka ds. Relacji z Mediami, BNP Paribas Bank Polska
Michalina Słupska-Benesz

michalina.slupska@bnpparibas.pl

Paweł Sokół
Specjalista ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Paweł Sokół

pawel.sokol@bnpparibas.pl

Biuro Prasowe
BNP Paribas Bank Polska
Biuro Prasowe

rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl

informacje o firmie