polityka media/marketing/reklama
„Do Rzeczy” (49) Co wolno ambasadorowi.
Mocna rozmowa z Georgette Mosbacher, ambasador USA w Polsce.
Nikogo w Polsce nie pouczam – przekonuje Georgette Mosbacher, ambasador USA w Polsce, w rozmowie
z Marcinem Makowskim.
Jak doszło do tego, że polskim władzom wysłano niechlujnie napisany list w obronie wolności mediów – a naprawdę w obronie kapitału USA? – docieka Marcin Makowski w artykule „Jak Mosbacher z sojusznikiem”.
Polityka, która nie jest prowadzona pod kątem interesów, skazuje na gorzkie rozczarowania – podkreśla Rafał A. Ziemkiewicz w tekście „Życie uczuciowe państwa”.
Na łamach „Do Rzeczy” również:
Jest w PiS syndrom roku 2007 – mówi prof. Waldemar Paruch, pełnomocnik premiera ds. utworzenia i funkcjonowania Centrum Analiz Strategicznych, w rozmowie z Kamilą Baranowską.
Zrobiłem to. Przeczytałem dla państwa książkę „Nowy rozdział” Roberta Biedronia. Proszę to docenić, bo to bardzo męcząca lektura. Chociaż może błędem jest nazywanie tego ponaddwustustronicowego woluminu książką – to w istocie rozbudowana ulotka wyborcza – pisze Łukasz Warzecha w artykule „Robert Biedroń, czyli wydmuszka”.
Lech Wałęsa zwalczał braci Kaczyńskich, bo byli świadkami erozji jego biografii – zauważa Sławomir Cenckiewicz w tekście „Wałęsa – klątwa Kaczyńskich”.
W rzymskim Museo dell’Ara Pacis króluje Marcello Mastroianni, gwiazdor zmarły 22 lata temu. Poświęcona mu monograficzna wystawa przyciąga tłumy fanów – pisze Monika Małkowska w artykule „Włoski kochanek profilem”.
Dla zbuntowanych Kozaków Żyd był tak samo przeklętym wrogiem jak polski szlachcic i ksiądz – zauważa Jacek Komuda w tekście „Holokaust Chmielnickiego”.
Rosjanie zaatakowali na Morzu Azowskim niemal dokładnie w piątą rocznicę rozpoczęcia Majdanu w 2013 r. – podkreśla Piotr Semkaw artykule „Ukraińska huśtawka strachu”.
Za wzrost cen prądu odpowiada unijna polityka energetyczno‑klimatyczna – przekonujeTomasz Cukiernik
w tekście „Interes na prądzie”.
Na łamach nowego „Do Rzeczy” również byli szefowie MSZ mówią o swojej polityce: wizja Waszczykowskiego kontra wizja Sikorskiego.
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 3 grudnia 2018.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.