polityka media/marketing/reklama
„Do Rzeczy” (46) ks. Jacek Stryczek przerywa milczenie w „Do Rzeczy”
Onet zrobił ze mnie potwora.
Co się naprawdę wydarzyło w „Szlachetnej Paczce”. Nie wiem, czy się obronię – mówi ks. Jacek Stryczek, twórca i były szef stowarzyszenia Wiosna w rozmowie z Marcinem Makowskim.
Na łamach „Do Rzeczy” również:
PiS przed wyborem – rozmowa Kamili Baranowskiej z prof. Andrzejem Nowakiem.
Rok 1918 zmienił polityczną mapę Europy, lecz estetyczny przewrót dokonał się na długo przed tym, zanim Polska wstała z martwych – zauważa Wiesław Chełminiak w artykule „Wszystkie barwy Niepodległej”.
Jeśli elita polityczna chciała jakoś przekonać obywateli o swojej niedojrzałości i niezdolności do porozumienia choćby na chwilę i czysto symbolicznie, to jej się to z pewnością udało – przekonuje Łukasz Warzecha w tekście „Na sto lat to za mało”.
Stworzenie tych map w czasie, gdy Polska była dla wielu pojęciem abstrakcyjnym, było – jak określił to amerykański ekspert – „najlepszym z dobrych uczynków, które zrobiono dla sprawy polskiej”– pisze Adam Zubek w artykule „Mapy niepodległości”.
Republikanie tracą bezwzględną władzę w Waszyngtonie. Dzięki prezydentowi nie doszło jednak do „niebieskiego tsunami”. Partia Demokratyczna odbiła tylko Izbę Reprezentantów. Zwycięstwo w wyborach ogłosiły więc obie strony – zauważa Jacek Przybylski w tekście „Trump obronił senat”.
Niebawem rosyjska firma nawozowa może w znacznej mierze kontrolować rynek europejskiej żywności – pisze Marek Budzisz w artykule „Nawóz i polityka”.
Czy promując grubsze sylwetki, nie jesteśmy przypadkiem oswajani z otyłością po to, by w końcu uznać, że jest ona czymś fajnym?– zastanawia się Joanna Bojańczyk w tekście „Wielki problem z XL”.
Na łamach nowego „Do Rzeczy” również relacja z gali Strażnika Pamięci 2018.
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od wtorku, 13 listopada 2018.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.