nowe produkty/usługi internet kultura/sztuka/rozrywka media/marketing/reklama

WP przygotowuje serial komediowy

„Pod włos” to sześcioodcinkowa komediowa produkcja, której akcja toczy się w salonie fryzjerskim. Premiera 7 listopada na stronie głównej WP, serwisach tematycznych i kanałach social media. Emisja kolejnych odcinków w każdą środę.

Akcja dzieje się w nietypowym salonie fryzjerskim, w którym pada więcej ciętych żartów niż włosów. Każdy odcinek to inna, przepełniona humorem historia fryzjera Adriana i jego stałej klientki Moniki. W tych rolach Rafał Mohr, znany z seriali „Graczykowie”, „Pitbull” oraz „Pierwsza miłość” oraz jedna z najzdolniejszych polskich parodystek, Kasia Kwiatkowska.

Pod Włos - serial_2.jpg Pod Włos - serial_3.jpg

Plan serialu "Pod Włos" (Biotebal)

Za scenariusz i reżyserię odpowiadają Michał Hawliczek i Michał Adaszewski. Za koncepcję merytoryczną, nadzór produkcji oraz strategię reklamową serialu odpowiada WP brand studio. Dom mediowy Dentsu Aegis Network zajmuje się planowaniem i zakupem mediów. Producentem wykonawczym serialu „Pod włos” jest Agencja TVN. Projekt realizowany jest na zamówienie Polpharma SA dla marki Biotebal.

Serial „Pod włos” to połączenie projektu komercyjnego i artystycznego. Szeroka dystrybucja w serwisach Wirtualnej Polski, dotarcie do precyzyjnej grupy odbiorców, zaangażowanie świetnych aktorów i ekipy produkcyjnej. Działaliśmy zgodnie ze strategią – kontent ma znaczenie, ale równie ważny jest kontekst i precyzyjne targetowanie – mówi Aleksandra Pietrzyk, dyrektor działu Branded Content Video w WP.

Projekt wpisuje się w trend budowania wizerunku i pozytywnych skojarzeń z marką poprzez dostarczanie wartościowego, dedykowanego i osadzonego w świecie marki kontentu o walorach rozrywkowych. Emisja serialu i towarzyszących działań reklamowych w ramach ekosystemu Wirtualnej Polski gwarantuje spójność, odpowiedni zasięg oraz impakt niezbędny do realizacji celów komunikacyjnych. Pozwala też dotrzeć do mniej uchwytnych odbiorców, jak użytkownicy AdBlocka czy tzw. TV light viewers – mówi Rafał Klara, Strategy Manager w Dentsu Aegis Network.

Wraz z premierą serialu Wirtualna Polska przygotuje również sekcję specjalną, w której znajdą się artykuły i ciekawostki nt. pielęgnacji włosów. Treści przygotuje redakcja WP wspólnie z partnerem.  Poza artykułami znajdą się w niej także wszystkie odcinki serialu.

Akcja „Pod włos” to ukłon w stronę emocji kobiet, które towarzyszą im każdego dnia. Postanowiliśmy nadać marce Biotebal moc przywracania kobietom wiary w siebie, a nie tylko poprawy fizycznego wyglądu. Serial i wykorzystanie postaci fryzjera to nawiązanie do kampanii telewizyjnej, w której prezentowaliśmy recepty na zdrowe włosy – mówi Joanna Szczygieł, Starszy Kierownik Produktu Biotebal.

WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na unikatowych treściach i formatach reklamowych.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie

 

 
 

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie