nowe produkty/usługi wydarzenia sport

W Kaliszu powstanie lekkoatletyczne miasteczko dla dzieci i młodzieży. To impreza towarzysząca 38. Międzynarodowemu Biegowi Ulicznemu Ptolemeusza.

04.10.2018 | Nestlé Polska S.A.

W najbliższą niedzielę, 7 października, na Placu Bogusławskiego w Kaliszu powstanie sportowe miasteczko. To wyjątkowe miejsce, w którym dzieci i młodzież będą mogły sprawdzić się w różnych konkurencjach lekkiej atletyki i skorzystać z porad ekspertów Nestlé ds. żywienia. Uczestnicy będą mieli okazję również spotkać gwiazdy tej dyscypliny m.in. Szymona Ziółkowskiego.

Lekkoatletyczne miasteczko to impreza towarzysząca ważnemu, kaliskiemu wydarzeniu sportowemu jakim jest Międzynarodowy Bieg Uliczny Ptolemeusza. W tym roku odbędzie się on już po raz 38, a na jego starcie, przy Placu Wojciecha Bogusławskiego będą czekać na dzieci i ich rodziców liczne atrakcje. Miasteczko podzielone zostanie na 2 strefy tematyczne:

  • Strefa sportowa – każdy uczestnik, pod okiem profesjonalnych trenerów i zawodników, będzie mógł spróbować swoich sił w kilku konkurencjach lekkoatletycznych. Przewidziano tu m. in. zawody w biegu na 30m, rodzinny tor przeszkód, a nawet rzut oszczepem czy vortexem do celu.
  • Strefa prawidłowego odżywiania – na podstawie oceny stanu nawodnienia dziecka specjaliści ds. żywienia z firmy Nestlé udzielą jego rodzicom indywidualnych porad i zaleceń.

Po zakończeniu lekkoatletycznych zmagań uroczystej dekoracji uczestników dokonają sportowe gwiazdy, a wśród nich m.in. Szymon Ziółkowski.

Miasteczko organizowane jest w ramach programu Lekkoatletyka dla każdego (LDK), realizowanego wspólnie przez Polski Związek Lekkiej Atletyki oraz Nestlé Polska. Ma on na celu popularyzację lekkiej atletyki jako sportu zapewniającego wszechstronny rozwój oraz promocję prawidłowego odżywiania wśród objętych nim uczniów szkół podstawowych i gimnazjów. LDK to część globalnej inicjatywy Nestlé for Healthier Kids, która obejmuje dotychczasowe i nowe działania firmy wspierające rodziców i opiekunów w wychowywaniu zdrowszych dzieci. W jej ramach Nestlé zobowiązało się do 2030 r. pomóc 50 milionom dzieci w prowadzeniu zdrowszego stylu życia. Stanowi to realizację kluczowego celu firmy – podnoszenia jakości życia i dążenia do lepszej przyszłości każdego człowieka, rodzin i społeczności.

 

Nestlé zaprasza całe rodziny do wspólnej, sportowej zabawy:

7 października 2018 r. godz. 10.00 – 16.00.
Kalisz, Plac Bogusławskiego 1 (bliskie sąsiedztwo Teatru Bogusławskiego)

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.