towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Mentos dla wielbicieli truskawek

Polacy przepadają za truskawkami. Od lat należą one do jednych z najbardziej uwielbianych przez nas owoców. Dlatego Perfetti Van Melle, jeden z czołowych dystrybutorów słodyczy na świecie, wprowadza do swojej oferty cukierki Mentos Strawberry Mix z trzema odmianami smaku truskawki.

Europejscy konsumenci mają bardzo różnorodne gusta, jeżeli chodzi o kuchnię. Wiele państw może się pochwalić swoją tradycyjną, charakterystyczną potrawą, taką jak włoska pizza, czy węgierski gulasz. Pomimo tych różnic, Europejczyków łączy miłość do owoców, a w szczególności do truskawek.

Królowa wśród owoców

Do tego, że truskawki w Polsce są bardzo popularne nie trzeba nikogo przekonywać. Nic dziwnego – w końcu jesteśmy prawdziwą potęgą sprzedaży tych słodkich owoców. Wg badań Eurostatu Polacy zajmują drugie miejsce w Unii Europejskiej w rankingu ich produkcji. Co szósta truskawka kupowana w państwach zjednoczonej Europy pochodzi z polskich upraw. W tej kwestii wyprzedza nas tylko Hiszpania. Owoce te królują na naszych stołach w przeróżnych wariacjach i pasują do wielu dań. Są wykorzystywane do tworzenia soków, kompotów czy przetworów. Obecnie na świecie znanych jest 2000 rodzajów truskawek. Niestety, w Polsce rosną one tylko przez kilka miesięcy w roku, dlatego jesienią i zimą konsumenci chętnie sięgają po produkty o smaku truskawkowym, w tym słodycze.

Truskawkowe szaleństwo

Polacy uwielbiają truskawkowe wersje produktów w kategoriach słodyczy, przekąsek, napojów czy jogurtów. W odpowiedzi na zapotrzebowanie konsumentów Perfetti Van Melle wprowadziło do sprzedaży wariant Mentos Strawberry Mix, który uzupełni całoroczną ofertę klasycznych cukierków. W każdej rolce znajdziemy trzy odmiany truskawki – klasyczną, kwaśną, oraz słodką z delikatną nutą wanilii. – Każdy kraj cechuje się innymi preferencjami smakowymi. Dlatego zawsze próbujemy dopasować asortyment do gustów konsumentów. - mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager w Perfetti Van Melle Polska. - Staramy się, aby nasze produkty zaskakiwały innowacyjnymi rozwiązaniami, ale posiadamy w naszej ofercie również warianty klasyczne, które wpisują się w lokalne potrzeby. Truskawkowa odmiana Mentos była wcześniej dostępna jako edycja limitowana. Cieszyła się jednak tak dużą popularnością, że postanowiliśmy wprowadzić ją jako piąty wariant w stałej ofercie. – komentuje Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager w Perfetti Van Melle Polska.

 

Produkt dostępny w dwóch formatach: rolki w gramaturze 37,5g oraz torebki w gramaturze 135 g, z trzema odmianami smaku truskawkowego – klasyczną, kwaśną i słodką.

informacje o firmie
informacje o firmie