media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Z kredytem gotówkowym Banku BGŻ BNP Paribas zmienisz to, na czym ci zależy

25.09.2018 | Bank BNP Paribas

Dalekie podróże, kurs doszkalający umiejętności, a może nowy samochód lub zmiana wystroju mieszkania? Pod tym względem pieniądze nie powinny nas już ograniczać. Na niektóre zmiany potrzeba czasu, ale już teraz klienci Banku BGŻ BNP Paribas mogą je zdecydowanie szybciej zrealizować. A to wszystko dzięki atrakcyjnemu kredytowi gotówkowemu z niskim, stałym oprocentowaniem 4,4 proc. w skali roku (RRSO 9,95 proc). Dodatkowo, klienci Banku będą mogli skorzystać z promocji „Ostatni rok bez odsetek”, w ramach której  w ciągu  ostatnich 12 miesięcy spłaty kredytu, oprocentowanie wyniesie 0 proc. 

Oferta promocyjna skierowana jest do klientów, którzy zainteresowani są kredytem na okres dłuższy niż dwa lata. Aby otrzymać kredyt na powyższych warunkach, należy złożyć wniosek do 16 grudnia 2018 roku włącznie.   

Poprzez naszą najnowszą kampanię reklamową kredytu gotówkowego chcemy zainspirować i zachęcić ludzi do podejmowania zmian związanych z realizacją ich aktualnych zamierzeń. Niektóre z nich wymagają czasu, inne możemy załatwić od ręki, dzięki szybkiemu dostępowi do gotówki. Wiemy o tym, dlatego w naszym Banku klienci mogą uzyskać finansowanie bez zbędnych formalności, w przejrzysty sposób i na dobrych warunkach, kiedykolwiek tego potrzebują – mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji Banku BGŻ BNP Paribas. Nowa oferta kredytowa umożliwia klientom natychmiastowe działania, dzięki niemu mogą od razu zmienić i zrobić to, co postanowili –przeznaczyć kredyt na dowolny cel, w tym np. na dalekie podróże, kurs doszkalający umiejętności, nowy samochód lub zmianę wystroju mieszkania. W zmieniającym się świecie z kredytem BGŻ BNP Paribas klienci zmienią to, na czym im zależy – dodaje Dariusz Maciołek.

Kampania reklamowa Banku BGŻ BNP Paribas potrwa do końca listopada br. i obejmie telewizję, outdoor, kina, social media i inne działania digitalowe oraz materiały POS i BTL. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Havas Media. Za działania w social mediach odpowiada Green Parrot, a za planowanie i zakup mediów internetowych Sales&More. 

Spot reklamowy - Stać Cię na zmiany 1 

Spot reklamowy - Stać Cię na zmiany 2 

Szczegóły dotyczące najnowszej oferty i promocji „Ostatni rok bez odsetek” dostępne są na stronie internetowej Banku www.bgzbnpparibas.pl, a także w oddziałach i za pośrednictwem infolinii pod numerem telefonu 19 321.

kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

Sławomir Czajkowski
Kierownik Zespołu ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Sławomir Czajkowski

slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl

Michalina Słupska-Benesz
Ekspertka ds. Relacji z Mediami, BNP Paribas Bank Polska
Michalina Słupska-Benesz

michalina.slupska@bnpparibas.pl

Paweł Sokół
Specjalista ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Paweł Sokół

pawel.sokol@bnpparibas.pl

Biuro Prasowe
BNP Paribas Bank Polska
Biuro Prasowe

rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Izabela Tworzydło
Dyrektorka Dep. Komunikacji Korporacyjnej, Rzeczniczka prasowa, BNP Paribas Bank Polska
Izabela Tworzydło

izabela.tworzydlo@bnpparibas.pl

Sławomir Czajkowski
Kierownik Zespołu ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Sławomir Czajkowski

slawomir.czajkowski@bnpparibas.pl

Michalina Słupska-Benesz
Ekspertka ds. Relacji z Mediami, BNP Paribas Bank Polska
Michalina Słupska-Benesz

michalina.slupska@bnpparibas.pl

Paweł Sokół
Specjalista ds. PR, BNP Paribas Bank Polska
Paweł Sokół

pawel.sokol@bnpparibas.pl

Biuro Prasowe
BNP Paribas Bank Polska
Biuro Prasowe

rzecznik.prasowy@bnpparibas.pl

informacje o firmie