media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Wystartowała kampania radiowa „Kredytu bez prowizji” Banku Pocztowego
Od 17 września 2018 r. w 136 ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych emitowany będzie spot radiowy „Listonosz”, promujący kredyt gotówkowy bez prowizji z oferty Banku Pocztowego.
Bohaterem najnowszego spotu jest listonosz, który dostarczając korespondencję do Pani Ani dowiaduje się o jej planach dotyczących większego remontu całego domu, ograniczonego z uwagi na brak gotówki tylko do kuchni. Listonosz, mimo że spieszy się już by dostarczyć kolejne listy, przypomina o trwającej w Banku Pocztowym promocji kredytu gotówkowego udzielanego bez prowizji, który może być wygodnym rozwiązaniem na sfinansowanie dowolnego celu.
- Dla wielu Klientów Banku Pocztowego listonosz to osoba bliska, z którą można chwilę porozmawiać, ale także poradzić się w wielu kwestiach. Dlatego w najnowszym spocie radiowym to właśnie listonosz, jak często dzieje się w praktyce, przypomina o wygodzie, jaka płynie ze skorzystania z dostępnej w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej promocyjnej oferty kredytu gotówkowego – mówi Beata Dawidziuk, Dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations Banku Pocztowego.
W trakcie kampanii radiowej emitowany będzie w 136 ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych od 17 do 30 września br.
Autorem spotu wykorzystywanego w kampanii radiowej Banku Pocztowego jest Agencja Grandes Kochonos, a za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Value Media.
Kredyt Pocztowy od 1 sierpnia br. dostępny jest w ofercie Banku Pocztowego na promocyjnych warunkach – bez prowizji, z RRSO 9,36%. To obecnie jedna z najatrakcyjniejszych ofert na rynku, co potwierdza m.in. wrześniowe zestawienie Bankier.pl, w którym kredyt Banku Pocztowego zajął 2. miejsce.
kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
b.trzcinski@pocztowy.pl
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Bartosz Trzciński
b.trzcinski@pocztowy.pl