wydarzenia internet kultura/sztuka/rozrywka media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Zawód: YouTuber? Sprawdź się pod okiem Kuby Jankowskiego! Rusza casting na twórców kanału „Co z tym hajsem?!”

12.07.2018 | Provident Polska SA

Finanse i codzienne zarządzanie pieniędzmi to prawdziwe wyzwanie dla wielu młodych ludzi, którzy stawiają swoje pierwsze kroki w dorosłym życiu. Każdy chciałby znać odpowiedź na pytanie: Co z tym hajsem?!, jednak niewielu lubi typową edukację w moralizatorskim tonie przekazywaną przez dorosłych. Autorzy projektu „Co z tym hajsem?!” postanowili więc poszukać sposobu na edukację finansową, z której młodzi ludzie naprawdę zechcą skorzystać i która faktycznie ich zainteresuje. W Gdańsku rusza casting na twórców, którzy są gotowi od podstaw tworzyć kanał „Co z tym hajsem?!” w serwisie YouTube.

„Co z tym hajsem?!” to projekt edukacyjny firmy Provident Polska, którego efekty od dwóch lat można było śledzić na łamach bloga coztymhajsem.pl. Od 2016 roku, młodzi blogerzy dzielili się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami dotyczącymi zarządzania codziennym budżetem. W tym roku autorzy projektu postanowili odświeżyć formułę i uzupełnić komunikację o najchętniej konsumowany przez millenialsów format - wideo.

Edukacja nie musi być nudna. Udowodnili to nasi blogerzy, którzy przez ponad 2 lata opisywali swoje pierwsze doświadczenia z życia „na własnym i za własne”. W ciągu dwóch lat opublikowali ponad 200 wpisów. Na przykładzie swoich codziennych przeżyć pisali o tym, jak rozsądnie wydawać, na czym warto oszczędzać, ale także o swoich finansowych potknięciach i rozczarowaniach - mówi Małgorzata Domaszewicz, kierownik ds. społecznej odpowiedzialności biznesu w Provident Polska.- Blog wzbudził duże zainteresowanie i zyskał lojalnych czytelników. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się zwrócić uwagę młodych naszym podejściem do edukacji i zamierzamy rozwinąć projekt o kanał w serwisie YouTube. I tym razem chcemy dać szansę młodym ludziom, by mogli sprawdzić się w roli twórców internetowych i zainspirować innych czytelników swoimi poczynaniami - dodaje Małgorzata Domaszewicz. 

Casting na osobowość

Tworzenie kanału „Co z tym hajsem?!” od podstaw będzie nie tylko ciekawą przygodą, ale także praktycznym doświadczeniem. Autorzy projektu zadbali także o konkretne wsparcie dla każdego z autorów, takie jak: konsultacje z profesjonalistami, bogate zaplecze produkcyjne, wsparcie kreatywne i - przede wszystkim - wypłacane co miesiąc stypendium w wysokości 1000 zł dla każdego z twórców.

W sobotę 14 lipca w Gdańsku przy ul. Słowackiego 1a odbędzie się spotkanie z osobami chętnymi do wzięcia udziału w projekcie. Spotkanie, które przybierze formę castingu, poprowadzi Kuba Jankowski - kiedyś prowadzący MaturaToBzdura.TV, a teraz działający niezależnie vloger/youtuber/twórca. Kuba jest współautorem Akademii Video, gdzie przekazuje młodszym i mniejszym kanałom swoją wiedzę i doświadczenie. Uczestnicy projektu „Co z tym hajsem” również będą mogli liczyć na jego wsparcie. Szczegółowe informacje dotyczące castingu można znaleźć na stronie wydarzenia. www.facebook.com/events/203702440350292/

 

kontakt dla mediów
Małgorzata Domaszewicz
Kierownik ds. Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, Provident Polska
Małgorzata Domaszewicz

malgorzata.domaszewicz@provident.pl

tel: +48 22 455 49 28

informacje o firmie

Podstawowe informacje o Provident Polska SA

Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 11 krajach na całym świecie i planuje rozwój na kolejnych rynkach. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Agnieszka Kłos. Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów, i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką (online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą), pożyczkę konsolidacyjną, a także pożyczkę dla firm.

 Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest responsible lending, czyli odpowiedzialne pożyczanie. W 2014 roku Provident zaprezentował pierwszy raport społeczny na rynku pożyczkowym, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2012-2013 oraz przedstawił strategię działań na kolejne lata. W 2015, 2016 i 2018 roku Provident otrzymał nagrodę Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik „Puls Biznesu”. W 2015 roku Provident, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma sześciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (w latach 2013-2018).

załączniki

kontakt dla mediów
Małgorzata Domaszewicz
Kierownik ds. Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, Provident Polska
Małgorzata Domaszewicz

malgorzata.domaszewicz@provident.pl

tel: +48 22 455 49 28

informacje o firmie

Podstawowe informacje o Provident Polska SA

Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 11 krajach na całym świecie i planuje rozwój na kolejnych rynkach. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Agnieszka Kłos. Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów, i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką (online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą), pożyczkę konsolidacyjną, a także pożyczkę dla firm.

 Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest responsible lending, czyli odpowiedzialne pożyczanie. W 2014 roku Provident zaprezentował pierwszy raport społeczny na rynku pożyczkowym, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2012-2013 oraz przedstawił strategię działań na kolejne lata. W 2015, 2016 i 2018 roku Provident otrzymał nagrodę Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik „Puls Biznesu”. W 2015 roku Provident, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma sześciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (w latach 2013-2018).