handel budownictwo/nieruchomości ekonomia/biznes/finanse

Carrefour rozbuduje Galerię Słowiańską

04.06.2018 | Carrefour Polska

Carrefour Polska, właściciel Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu, otrzymał pozwolenie na rozbudowę obiektu. W wyniku inwestycji galeria powiększy się o około 3 000 mkw. Rozbudowie towarzyszyć będzie proces rekomercjalizacji, dzięki któremu zostanie wzmocniona oferta handlowa obiektu.

Rozbudowa Galerii Słowiańskiej jest częścią konsekwentnie realizowanej przez Carrefour Polska strategii modernizacji posiadanych w portfelu spółki aktywów. Po sukcesie rewitalizacji zgorzeleckiego obiektu w 2016 roku, sieć podjęła decyzję o jego rozbudowie.

Galeria Słowiańska jest obiektem o ugruntowanej pozycji na mapie handlowej Zgorzelca i jednym z najsilniejszych centrów handlowych należących do Carrefour Polska. Pozytywne i mierzalne efekty przeprowadzonego już w obiekcie remodelingu - w tym wzrost odwiedzalności czy zainteresowanie najemców inwestycją - pomogły nam w podjęciu decyzji o rozbudowie – mówi Ewa Karska, Dyrektor Działu Galerii Handlowych w Carrefour Polska.

Carrefour Polska finalizuje już rozmowy ze znanymi sieciowymi markami, które dołączą do grona najemców Galerii Słowiańskiej po zakończeniu rozbudowy, tym samym wzmacniając ofertę handlową obiektu. Obecnie na powierzchni ponad 18 000 mkw. znajduje się blisko 40 butików, w tym salony odzieżowe spółki LPP - Reserved, Sinsay, Cropp czy House - Home & You, salony z obuwiem CCC oraz Deichmann, a także drogeria Hebe, perfumeria Douglas oraz liczne punkty usługowe.

W ramach zaplanowanych prac, od strony ulicy Jeleniogórskiej dobudowana zostanie nowa część galerii o powierzchni około 3 000 mkw. Odświeżone zostaną również pasaże, w tym wymienione zostaną posadzki. Rozbudowie poddany zostanie także parking galerii od strony ulicy Słowiańskiej, na którym powstanie około 160 miejsc postojowych.

W najbliższym czasie zostanie rozpisany przetarg na generalnego wykonawcę inwestycji. Za projekt rozbudowy odpowiada firma Gołąbek Daleczko Architekci. Zakończenie prac związanych z rozbudową Galerii Słowiańskiej przy ul. Jeleniogórskiej 42 w Zgorzelcu zaplanowane jest na drugą połowę 2019 roku.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour    

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.